  • 51. Data: 2022-08-23 11:01:12
    Temat: Re: Spalili się w Tesli
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.08.2022 o 06:44, Shrek pisze:

    > Przewraca to może i nie, ale mam wrażenie, że prędzej dostawczakiem
    > wylecisz niż czymś nisko zawieszonym. Musiałbym to sobie na siły
    > rozpisać - nie chce mi się. A może wcale nie mam racji tylko takie
    > złudzenie i rzeczywiście dopóki się koła nie odrywają to bez znaczenia?

    > Gdzieś byl filmij jak tesla "wstaje" z powrotem na koła. To znaczy
    > obraca się tak, że mógz mówi "dach" a jednak koła;)

    Masz Teslę?

    http://niusy.pl/@youtube.com/akd

    :-)

  • 52. Data: 2022-08-23 13:51:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Aug 2022 06:44:42 +0200, Shrek wrote:

    > Przewraca to może i nie, ale mam wrażenie, że prędzej dostawczakiem
    > wylecisz niż czymś nisko zawieszonym.

    Wylecisz z zakretu, czy przewrocisz? Bo to IMO dwie rozne rzeczy.

    Dawniej tez bym tak napisal, ale potem Szwedzi odkryli a-klase.
    I sie okazalo, ze nie tylko Mercedes sie przewraca :-)

    > Musiałbym to sobie na siły
    > rozpisać - nie chce mi się. A może wcale nie mam racji tylko takie
    > złudzenie i rzeczywiście dopóki się koła nie odrywają to bez znaczenia?

    Sa piekne filmy z jakiegos rajdu czy wyscigu - male samochodziki
    wszystkie na 3 kolach.

    Ale na 2 to juz gorzej
    https://www.youtube.com/watch?v=qRZzS2p6Ll8

    > Gdzieś byl filmij jak tesla "wstaje" z powrotem na koła. To znaczy
    > obraca się tak, że mógz mówi "dach" a jednak koła;)

    Teraz juz nie znajde, ale widzialem kiedys swietne "wheelie" na
    motorze, z odchylką o ponad 90 stopni ...

    J.

  • 53. Data: 2022-08-23 20:29:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.08.2022 18:27, RadoslawF wrote:

    > SAABy.

    I tam klamka jest elementem konstrukcyjnym ramy drzwi? A jak otwiera się
    drzwi, przyciskiem w tej klamce jak w syrence?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 54. Data: 2022-08-23 21:18:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.08.2022 o 13:51, J.F pisze:
> [...]
    > I sie okazalo, ze nie tylko Mercedes sie przewraca :-)

    > Sa piekne filmy z jakiegos rajdu czy wyscigu - male samochodziki

    Ten sam samochód i ...

    https://www.youtube.com/watch?v=YdBuwzRAEAw

  • 55. Data: 2022-08-24 17:59:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > I tam klamka jest elementem konstrukcyjnym ramy drzwi? A jak otwiera się
    > drzwi, przyciskiem w tej klamce jak w syrence?

    Ciągnie się na zewnątrz i w górę.
    Klamka ma góra dwa centymetry ruchu.