eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    <4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl>
    <4fcfb699$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqq0p3$a55$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jqq0p3$a55$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Thu, 7 Jun 2012 14:27:06 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120607-0, 2012-06-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 37
    Message-ID: <4fd09e19$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.59.131
    X-Trace: 1339072025 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26699 83.25.59.131:64398
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453827
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jqq0p3$a55$...@i...gazeta.pl...
    > Dnia 2012-06-06 21:59, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >>> Zapewne, ale tylko w silniku, który pozwala zmienić bieg przy 1700 i
    >>> dalej będzie sprawnie jechał,
    >>
    >> Jak komuś nie przeszkadza zawężenie skali użytecznych obrotów do 300-500
    >> (między 1500 czy 1700 a 2000) tylko po to, żeby spalić trochę mniej
    >> paliwa, to dlaczego miałoby mu przeszkadzać zawężenie tej skali do 200,
    >> jeśli przyniesie kolejne oszczędności?
    >
    > Nie chodzi o zawężanie, tylko o zmianę przy jak najniższych obrotach.

    No i o tym przecież piszę.

    > Skrzynie w osobówkach są zwykle tak zestopniowane , że zmiana biegu przy
    > 2000 rpm powoduje spadek obrotów o około 500 to pozwala na dosyć szybkie
    > przyspieszanie (w dieslu) znowu do 200 rpm.

    I znowu poniżej momentu w którym turbina pomaga.
    Czyli już zaczynało być średniawo, a przez zmianę biegu znowu jest źle.

    To może od razu kupić diesla wolnossącego?


    >Gdybyś chciał zmieniać bieg w okolicach 1700 to na wyższym biegu będziesz
    >miał ~1200 rpm, a to już zdecydowanie za mało do przyspieszania w typowym
    >silniku.

    Ale przecież chodzi o zużycie paliwa, a nie przyspieszanie.
    Żeby cieszyć się przyspieszaniem, to biegi trzeba zmieniać tak, żeby obroty
    NIE SPADAŁY poniżej 2000, a nie tak żeby nie wskakiwały POWYŻEJ.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: