-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Tue, 05 Jun 2012 23:01:00 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 24
Message-ID: <jqls2a$k30$1@news.dialog.net.pl>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<4fc70ee1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@b...poznan.pl>
<4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@b...poznan.pl>
<4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
<jql9b3$i89$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
<jqlmpr$v4t$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-149-53.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1338930059 20576 78.9.149.53 (5 Jun 2012 21:00:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jun 2012 21:00:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453586
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-05 22:21, Budzik pisze:
> a nie wiem, kiedy nastapiła ta zmiana.
> wiem natomiast ze jak po 2004 roku jezdziłem nowymi samochodami to one
> podczas hamowania silnikiem nie dostawały paliwa.
> A jak jezdziłem starszymi (rok produkcji 2001 i starsze) to już dostawały i
> bardziej opłacało się jezdzic na jałowym.
>
Moja Laguna 1.8 90KM z 1995r. już odcinała paliwo przy hamowaniu
silnikiem. Warunkiem tego były obroty silnika pow. ~1500.
> mam rozumieć, że zawsze tak jest, ze samochód podczas hamowania silnikiem
> nie dostaje ani grama paliwa?
> (przyznaje, ze jestem zaskoczony)
>
Zawsze. Ale ... patrz wyżej (wspomniany warunek).
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.12 23:58 Budzik
- 06.06.12 02:37 marcin
- 06.06.12 02:38 marcin
- 06.06.12 06:58 Budzik
- 06.06.12 06:58 Budzik
- 06.06.12 06:58 Budzik
- 06.06.12 07:39 J.F.
- 06.06.12 08:26 Cavallino
- 06.06.12 08:28 Cavallino
- 06.06.12 08:39 Artur Maśląg
- 06.06.12 09:29 Budzik
- 06.06.12 09:29 Budzik
- 06.06.12 09:29 Budzik
- 06.06.12 09:37 Cavallino
- 06.06.12 09:43 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=