eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Tue, 05 Jun 2012 16:54:44 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 19
    Message-ID: <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <1gchn0bhd2b4s.ajgai0c7hlf8$.dlg@40tude.net>
    <2...@b...poznan.pl>
    <wch3f7g0y4jj$.somfyqyjsjps$.dlg@40tude.net>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc70ee1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1338908084 24972 157.25.157.219 (5 Jun 2012 14:54:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Jun 2012 14:54:44 GMT
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453501
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-05 14:41, Budzik pisze:

    >>> moze ty po prostu ecodrivingu nie rozumiesz?
    >>
    >> Trzeba jechać tak, żeby nie wydawało się, że auto zaczyna normalnie
    >> ciągnąć. ;-)
    >
    > czyli nie wiesz.
    > Po pierwsze przyspieszasz na ok 70% mocy samochodu, osiągasz oczekiwaną
    > predkość i wtedy najwyższy bieg i econo

    I to ma być ekonomiczniejsze niż przyspieszanie cały czas w obszarze najwyższej
    sprawności silnika? Czyli: na możliwie wysokim biegu, i przy otwarciu przepustnicy
    odpowiadającym ok. 70-80% max. obciążenia na danych obrotach (a nie: 70% mocy
    maksymalnej)?

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: