  • Data: 2012-06-05 18:01:31
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > czyli nie wiesz.
    > Po pierwsze przyspieszasz na ok 70% mocy samochodu,

    Nie bzdurz, kiedyś miałem auto zastępcze i wskaźnik ekono (czyli polecenie
    zmiany biegu) obserwowałem.
    To nie było 70% mocy samochodu, tylko prędzej 7%.

    W każdej gazecie porady dotyczące jazdy eko są zbliżone do tych obserwacji.
    70% mocy samochodu, to ja w życiu w mieście nie wykorzystuję, a ekonomicznie
    nie jeżdżę.

    >osiągasz oczekiwaną
    > predkość i wtedy najwyższy bieg i econo

    Problem w tym, że nie osiągnę w ten sposób oczekiwanej prędkości, bo miejsca
    do następnych świateł zazwyczaj nie starcza. ;-)