eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc1cbbe$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <4fc2967b$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <1gchn0bhd2b4s.ajgai0c7hlf8$.dlg@40tude.net>
    <2...@b...poznan.pl>
    <wch3f7g0y4jj$.somfyqyjsjps$.dlg@40tude.net>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc70ee1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Mon, 4 Jun 2012 19:50:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120604-0, 2012-06-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 84
    Message-ID: <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.52.205
    X-Trace: 1338832228 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1228 83.25.52.205:53666
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453361
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >>>>> Jeżeli jadać ecodrivingiem i nie stojąc w korkach (ale już np.
    >>>>> ruszając ze świateł i przed nimi hamując) jestem w stanie osiągnąć
    >>>>> pokazane dane, jest ok.
    >>>>
    >>>> Ale w jakim mieście i dlaczego akurat ecodrivingiem?
    >>>> Żeby ktoś kto nie umie, albo nie chce uważał że go oszukują?
    >>>>
    >>> jeżeli nie będzie korków to to, jakie to jest miasto, nie ma większego
    >>> znaczenia.
    >>
    >> No ale jak przejedziesz przez Poznań nie stojąc w korkach?
    >> Chyba że nowymi obwodnicami, ale ciężko to jazdą miejską nazwać....
    >>
    > bez przesady.
    > Oczywiście zależy od godziny ale generalnie po Poznaniu IMO jeżdzi sie
    > wcale nie najgorzej.
    > Nie wiem jak jest teraz ale kilka lat temu jechać do Wrocłąwia - to był
    > koszmar.
    > Albo wjechać do Warszawy.
    > Reasumując - nie widzę większego problemu.
    >>
    >>> To czy ruszasz, jedziesz km, hamujesz i stajesz na swiatłach w Warszawie
    >>> czy w Świebodzinie - nie ma az takiego znaczenia.
    >>
    >> Oczywiście że ma, ilość tego typu manewrów się kłania.
    >>
    >>
    >>> A dlaczego ecodriving? Zdrowy rozsądek?
    >>
    >> To się nazywa kapelusz na oczach.
    >> Zdrowy rozsądek to mpk, prawie zawsze wyjdzie taniej.
    >>
    > nie wiem co masz na mysli?
    > Sugerujesz, że lepiej przejechać odległośc A->B spalajac 1l zamiast 0,5l?

    Nie, co innego sugeruję.
    Ale ktoś komu jazda eco nie sprawa różnicy, zapewne tego nie zrozumie, więc
    nie będę rozwijał po próżnicy.


    > Bo ecodriving (zwłaszcza w mieście) nie powoduje, że jesteś gdzieś
    > wolniej.

    Jasne.


    > wybacz Cavallino, sądziłem iż oczywiśtym jest iż nie mówiy o drodze typu
    > autostrada, gdzie osiągasz pewną predkosc i możesz nią jechać XX km.

    A niby dlaczego nie?
    Bo się wtedy Twoje teoryjka sypie?
    Nie - ona się sypie dlatego że po prostu jest słaba, dużo gorsza niż obecna
    norma.


    >>>
    >>> Wtedy oczywiście zgoda, ale przecież nie o takie porównanie chodzi.
    >>
    >> Chodzi o wyliczenie średniego zużycia.
    >> To co zaproponowałeś jest bez sensu, bo za bardzo zależy od stylu jazdy.
    >>
    >> To już lepsze są te normy ECE czy jak je tak zwać, bo przynajmniej
    >> powtarzalne.
    >> Wystarczy mieć odrobinę oleju w głowie, wiedzieć że do danych podawanych
    >> przez producentów należy dodać ze 2 l i wszystko się zgadza. ;-)
    >>
    > Nowa toyota yaris

    O hybrydzie mówisz?
    Ja mówiłem o normalnym kompakcie.
    Niech Ci będzie 30%, a nie 2l jak tak wolisz.

    >reklamowana jest jako nowa era - 3l. Mam do tego dodac 2?

    Jak pojedziesz nią normalnie w trasę to na pewno spali dużo więcej niż
    rzeczone 3l.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: