  • Data: 2012-06-01 21:58:45
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-01 21:13, Arbiter pisze:

    > Wyzerowali komputer i to pewnie slowo klucz.

    Z komputerem to w ogóle może być śmiesznie. Zwróć uwagę, że autor wątku
    zdaje się nie podał danych z tankowania, tylko z tego co podawał
    (znaczy co napisał) komputer np. na odcinku 50km. Przecież to żart
    przy jakichkolwiek porównaniach.

    > Niepotrzebnie obrażasz Artura
    > Maśląga który zakwestionował słusznie bajkę o przeładowywaniu akumulatora.

    I tam - przyzwyczaiłem się. Zresztą ma już w tym wieloletnią praktykę.

    > Prąd ładowania 40A nie jest możliwy przy naładowanym akumulatorze -musiałoby
    > oznaczac wzrost napięcia ładowania do 16 a moze i 20V aby uzyskac taki prąd,
    > a to oznaczałoby zapewne spalenie urządzeń pokładowych.

    No ba - bazując na zeznaniach naszego autora, to przejechał w takim
    stanie 4300km. Gdyby powyższe miało być prawdą, to by się tam wszystko
    popaliło i przy okazji pewnie by akumulator zrobił małe bum. Pal licho
    komputer itd., ale bez oświetlenia nocą się głupio jeździ (wiem, czasem
    można) i to by się dało zauważyć, skoro autor podobno robi 100kkm/rok :)

    > Tak jak piszesz - wyzerowali komputer, moze zrobili adaptację przepustnicy
    > lub jeszcze coś tajemnego i skutek jest. Ciekawe na jak długo wystarczy

    Obawiam się, że to niczego tak naprawdę nie zmieni, ponieważ to co
    podawał na początku wygląda dziwnie realnie :)