    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Fri, 01 Jun 2012 15:58:58 +0200
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl> <jq8149$oe1$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jq8ge3$nps$2@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jq9tnq$n36$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>

    W dniu 2012-06-01 14:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał:
    (...)

    > cieszę się, że mogłem pomóc - w koncu juz prawie likend.

    Nieistotne - humor jest dobry zawsze :)

    > i tak, i nie.

    I tak, i tak.

    > Z wypowiedzi na tym forum widac ze:

    Trzeba było poczytać wędkarstwo :)

    > - jeden producent podaje 5 a uzytkownicy bez problemu osiagaja np 6
    > - inny producent podaje 6 a nikomu nie udaje sie zejsc ponizej 8
    > - inny producent podaje 6 a tymczasem rozne modele jego auta osiagaja
    > czasem 7, czasem 9 i nikt nie wie dlaczego.
    >
    > I co? Wszystkich oceniać tak samo?

    Producentów w zasadzie tak. Podają oni zużycie wg tych samych
    norm/zasad (w uproszczeniu) i nie ma tutaj miejsca o oskarżanie kogoś
    o oszustwo. Każdy robi tak, by wypaść jak najlepiej na testach.
    Co do opowieści "ludzi" (w tym grupowiczów) to należy mieć bardzo
    duży dystans i mieć świadomość, że relacje są bardzo często
    bardzo subiektywne, że o naginaniu rzeczywistości (często są to
    kłamstwa, czy efekty wybujałej fantazji) nawet nie wspomnę.

    iles

    > Ale sugerujesz, ze czego nie rozumiem, albo czego nie wiem?

    Na to wychodzi.