  • Data: 2012-05-27 23:14:17
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jpu52e$1q2$...@i...gazeta.pl...

    > to duzo spala, reklamuj. Moja Szkoda Superb TDI 1,9 AWX zw trasie przy
    > predkosci 90-95kmh (średnia z komputerka 81kmh wliczając zatrzymania)
    > spala 4,6l/100 (jadac bardzo delikatnie, ecodriving)
    >
    > A TDI to wcale nie jest zbyt oszczędne. Jakbym miał spalić w trasie 4,9 to
    > mogłbym jechac cały czas 100kmh. W mieście 6,9 realne ale nie w centrum
    > tylko jakies dłuższe odcinki
    >
    > Nowoczesny mały diesel przy 90kmh powinien spalić na trasie około 3,5

    Owszem, jak za TIR-em pojedzie.
    Już taki test nawet był w Automaniaku.
    Ludzie, dopóki nie stwierdzicie takiego spalania to nie wierzcie w takie
    bzdury.
    Ceed crdi waży ponad 1300 kg, plus kierowca, paliwo itd.
    I30 lżejszy nie jest, a wręcz może być cięższy, jeśli to nowa wersja, nawet
    jeśli ma mniejszy silnik.

    To nie jest Golf 1 który ważył 800 kg, taką masę trzeba mieć czy popchnąć.