-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.d
e!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl>
Date: Thu, 18 Jul 2013 22:50:03 +0200
Message-ID: <18wm0yvgaqqbj.b5xjrqorg9yf$.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.4.137
X-Trace: 1374180603 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1212 83.20.4.137:49298
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498804
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 18 Jul 2013 10:57:07 +0200, anacron napisał(a):
> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
> fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
Problem jest z pomiarem tak małych przepływów.
Rzeczywista wydajność wtryskiwaczy zmienia się wraz z różnymi parametrami
które trudno mierzyć.
Podobnie błędami obarczone są sposoby mierzenia ilości powietrza.
Silnikowi w sumie dokładne ilości paliwa nie są podobne - tam istotny jest
stosunek powietrza do paliwa i ten jest dość dokładnie dostrajany za pomocą
sondy lambda.
Ale w niektórych samochodach udaje się dokładnie mierzyć ilość zużytego
paliwa, ale wydaje mi się że to raczej przypadek.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.13 23:05 anacron
- 18.07.13 23:40 tá´Ź
- 18.07.13 23:41 Sebastian Biały
- 18.07.13 23:50 Sebastian Biały
- 19.07.13 00:02 k...@g...com
- 19.07.13 00:12 Sebastian Biały
- 19.07.13 00:34 Tomasz Pyra
- 19.07.13 00:47 J.F.
- 19.07.13 01:26 J.F.
- 19.07.13 02:01 k...@g...com
- 19.07.13 06:30 PeJot
- 19.07.13 06:34 PeJot
- 19.07.13 07:06 megrims
- 19.07.13 07:08 huri_khan
- 19.07.13 08:16 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=