-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
Date: Thu, 18 Jul 2013 11:28:09 +0200
Organization: private
Lines: 29
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-37-109-8-235.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1374139677 24746 37.109.8.235 (18 Jul 2013 09:27:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jul 2013 09:27:57 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
X-Comment-To: AZ
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498717
[ ukryj nagłówki ]Hello AZ,
Thursday, July 18, 2013, 10:59:36 AM, you wrote:
>> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
>> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
>> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
>> fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
> Bo pewnie trzeba by zrobic to na przeplywomierzu a nie wykorzystac tylko
> dane o wtrysku i przeliczac.
Dane o wtrysku wystarczą. Ale trzeba je skorygować dla każdego
egzemplarza samochodu. A to wymagałoby podłączenia bardzo dokładnego
przepływomierza podczas pierwszego uruchamiania każdego egzemplarza
samochodu. Chińscy księgowi na taką rozrzutność pozwolić sobie nie
mogą a prawnicy nigdy nie pozwolą na umożliwienie wprowadzenia korekty
przez użytkownika w obawie przed możliwymi procesami.
Zwróć uwagę, że obecnie użytkowników traktuje się jak kompletnych
kretynów i pozwala się im na coraz mniej. Skoro nawet wymiana żarówek
odbywa się w warsztacie, to jak można sobie wyobrazić, żeby użytkownik
mógł korygować pomiar spożycia paliwa?
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.13 11:29 RoMan Mandziejewicz
- 18.07.13 11:30 AZ
- 18.07.13 11:34 AZ
- 18.07.13 11:39 s...@g...com
- 18.07.13 11:52 Sebastian Biały
- 18.07.13 11:56 s...@g...com
- 18.07.13 12:10 Jan Koval
- 18.07.13 12:17 Sebastian Biały
- 18.07.13 12:39 PeJot
- 18.07.13 12:43 Sebastian Biały
- 18.07.13 12:52 AZ
- 18.07.13 13:28 tá´Ź
- 18.07.13 13:36 Sebastian Biały
- 18.07.13 13:33 masti
- 18.07.13 13:51 BUNIEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa