eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowegoRe: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Date: Thu, 18 Jul 2013 11:28:09 +0200
    Organization: private
    Lines: 29
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-8-235.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1374139677 24746 37.109.8.235 (18 Jul 2013 09:27:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jul 2013 09:27:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    X-Comment-To: AZ
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498717
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello AZ,

    Thursday, July 18, 2013, 10:59:36 AM, you wrote:

    >> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    >> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    >> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    >> fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    > Bo pewnie trzeba by zrobic to na przeplywomierzu a nie wykorzystac tylko
    > dane o wtrysku i przeliczac.

    Dane o wtrysku wystarczą. Ale trzeba je skorygować dla każdego
    egzemplarza samochodu. A to wymagałoby podłączenia bardzo dokładnego
    przepływomierza podczas pierwszego uruchamiania każdego egzemplarza
    samochodu. Chińscy księgowi na taką rozrzutność pozwolić sobie nie
    mogą a prawnicy nigdy nie pozwolą na umożliwienie wprowadzenia korekty
    przez użytkownika w obawie przed możliwymi procesami.

    Zwróć uwagę, że obecnie użytkowników traktuje się jak kompletnych
    kretynów i pozwala się im na coraz mniej. Skoro nawet wymiana żarówek
    odbywa się w warsztacie, to jak można sobie wyobrazić, żeby użytkownik
    mógł korygować pomiar spożycia paliwa?

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: