  • 11. Data: 2013-04-13 16:58:04
    Temat: Re: Spalanie w Renault Clio I 1.4 automat.
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Spróbuj odpiąć wtyczkę od przepływomierza i pojeździj trochę bez niego.
    Gdy spalanie spadnie - masz winnego. Miałem tak w Scorpio - nikt nie
    potrafił ogarnąć tego auta i jego spalania. Wymiana MAFu pomogła:)
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2013-04-14 01:01:48
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-04-13 09:40, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 12 Apr 2013 01:30:02 -0700 (PDT), k...@g...com
    13 - 17 LITRÓW BENZYNY NA MIEŚCIE!!!
    generalnie super, oprócz spalania... Na trasie pali ~ 7.5 litra. Ale w mieście
    dramat...

    > Przejechac sie w trasie i zobaczyc ile tam pali ?

    Przecież napisał "~ 7.5 litra". Druga linia cytatu.

    > miasto, korki, zima, automat - to nie sa czynniki sprzyjajace niskiemu
    > spalaniu.

    Trudno się nie zgodzić.

  • 13. Data: 2013-04-16 09:27:50
    Od: PJ <p...@g...com>

    spritmonitor.de podaje 11-14l w jezdzie miejskiej czyli jednak troche
    za duzo ... sprawdz jakie masz obroty w jezdzie miejskiej, jakie jest
    chwilowe zuzycie paliwa i na ktorym biegu popychasz .... raz spotkalem
    sie z przypadkiem ze ASB zbyt mocno redukowalo biegi i koles zasuwal
    na 2-ce po miescie, za miastem bylo wszystko OK, objawialo sie to
    wlasnie zwiekszonym zuzyciem paliwa

    P.

  • 14. Data: 2013-04-17 08:31:46
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-04-13 09:49, o...@g...com pisze:
> [...]
    ps.com...

    > Nie wiem jak ze stylem jazdy, staram się obchodzić z gazem delikatnie, natomiast co
    do krótkich odcinków to masz rację, 3 km z domu do pracy i tyle samo z powrotem. Może
    na tych mrozach to też ma niebagatelny wpływ na spalanie, bo praktycznie non stop na
    zimno jeździ... Zobaczymy jak zniesie poprawę pogody.

    > Na pewno nie gaźnik, już raczej monowtrysk. A co do gazu to niechętnie, miałem dwa
    poprzednie autka zagazowane i jakoś dobrze tego gazu nie wspominam.

    Powiem tak - przy odpaleniu zimnego, przejechaniu 3km, zgaszeniu i tak w
    koło macieju - to jest to normalny wynik i tyle.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Nie słuchaj że 3,0 V6 spaliłby tyle samo, jak 3,0 zamknełoby się w 25
    przy takiej eksploatacji to byłoby dobrze :)