  • Data: 2019-01-01 21:10:38
    Temat: Re: Spalanie mały gofnopojazd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2019 o 19:46, Bolko pisze:

    > Mam seata corodobe 1,4 60KM od dziesięciu lat.
    > Kiedyś wszedłem na autocentrum i jak zobaczyłem raporty spalania to się
    zdenerwowałem i pojechałem do mechnika.
    > A mechanik tylko wzruszył ramionami.

    I słusznie - ja raporty spalanie mnożę razy 1,5 i wychodzi mniej więcej
    realnie. Nie wiem co ludzie mają na celu, ale oni oszukują nie tylko
    innych (to bym mógł zrozumieć) ale i siebie. U mnie w robocie jak się
    ludzie licytowali ile im pali to dizle w lato niemal zaczynały
    produkować paliwo. Jak im powiedziałem, ze moja hania pali 14LPG po
    mieście to niemal się żegnali jakby diabła zobaczyli;)

    Shrek