  • Data: 2019-01-02 00:13:39
    Temat: Re: Spalanie mały gofnopojazd
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-01 21:36, p...@g...com wrote:
    > Raport spalania pokazuje średnie 6.77 (211 aut) plus szersze i kiepskie opony czyli
    wszystko jest w porządku. Dyche osiągają tylko ci co chcą szybko słabym autem
    jeździć.
    No i u mnie Corsa 1,2 75 KM po mieście przy średnich przebiegach
    dziennych ~7 km tak z 10 l teraz pali. W lecie z 9. W trasie 110-120
    km/h (większość po S8) tak z 6,7. I wcale nie uważam, że motor mam jakoś
    uszkodzony. :-) A gdybym miał dizla, który wg ,,książki" pali 5 l, to by
    mi przy tych przebiegach i mojej jeździe z 15 l palił. :-) W dodatku
    droższego paliwa. :-)