-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kjf3va$p7f$1@mx1.internetia.pl>
<515b2b97$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <515b2b97$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Spalanie Megane III
Date: Wed, 3 Apr 2013 18:35:14 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130403-0, 2013-04-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <515c5a42$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.193.64
X-Trace: 1365006914 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 83.8.193.64:62767
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487786
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:515b2b97$0$1217$6...@n...neostrada
.pl...
>
> Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> news:kjf3va$p7f$1@mx1.internetia.pl...
>
>> Po lekturze sieci to jednym z 6/100 a drugim to nawet przybywa w baku
>> i pali z -1/100.
>
> średnio 5,3
> http://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/37
2-Megane.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2
008&power_s=110&power_e=110&minkm=10000&gearing=1&po
werunit=2
Nie wierz w to, tyle to nie palił nawet 1.5 dci 105 KM w mniejszym Megane II
htb 10 lat temu.
I to na w miarę lekkiej trasie (takiej przy której jadąc dość wolno musiałem
przez większą czasu czekać na kierowcę tego auta, bo gdzieś z tyłu wiecznie
zostawał).
Średnio poniżej 6 będzie ciężko przy normalnej jeździe.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 18:42 Arbiter
- 03.04.13 18:50 Cavallino
- 03.04.13 20:45 Przemeq
- 03.04.13 21:34 Cavallino
- 03.04.13 22:02 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.04.13 16:56 Cavallino
- 04.04.13 18:40 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=