  • Data: 2013-04-02 22:12:11
    Temat: Re: Spalanie Megane III
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 19:11:02 UTC+2 użytkownik Przemeq napisał:
    > Jeżdżę od niedawna megi III z silnikiem 1.5 dci 110 KM z FAP.
    >
    > Ile wam pali ten samochód ON.
    >
    > Po lekturze sieci to jednym z 6/100 a drugim to nawet przybywa w baku
    >
    > i pali z -1/100.
    >
    > Interesują mnie realne nie życzeniowe spalanie.
    >

    > Przemeq

    Realne to tyle ile Tobie spala. Kiedyś samochody mało paliły u cioci na imieninach.
    Zależność była prosta. Im więcej pustych butelek tym mniej auta paliły. Od czasu jak
    na imieninach podają piwo i słone paluszki to opowieści dziwnej treści przeniosły się
    do netu. Jak ktoś jeździ w trasy to mało pali. Jak jeździ do pracy i na zakupy i od
    zapalenia do zgaszenia robi 3 kilometry to przy takich pogodach jak teraz są dyszka
    może być mało.