  • 131. Data: 2013-04-17 18:58:21
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Tak, tym samym.
    > Po prostu jazda econo wyglada zupełnie inaczej niż czerpanie frajdy z
    > predkosci.

    Znowu mylisz pojęcia.
    Albo econo, albo jazda.

    To pierwsze to bzdura, odrzucona z założenia, to drugie, to prawidłowy
    wynik (w sensie że drugim jest normalna jazda, a nie jazda PH).

  • 132. Data: 2013-04-17 19:44:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > To pierwsze to bzdura, odrzucona z założenia, to drugie, to
    > prawidłowy wynik (w sensie że drugim jest normalna jazda, a nie jazda

    No i mamy wyjasnienie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 133. Data: 2013-04-17 19:44:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Chcę odrzucać każdy z niewiarygodnych wyników, zanim się podda go
    > jakiejkolwiek obróbce.

    Jaki niewiarygodny? Naprawde nigdy nie słyszałeś o błedzie pomiaru,
    usrednianiu wyniku itp.?

    > Tylko dla humanisty.

    Nie Cavallinuj! Takie cięcie cytatów kończy sens dyskusji...

    > To znaczy że nie wiesz, czy pali 9, 10, czy 11.
    > Nic nie wiesz jednym słowem.

    Wiem, że jak ktos pisze, że pali mu 9 to znaczy ze nie pali wiece niz
    9,9...
    Wystarczy aby udowodnić to, z czym sie nie zgadzasz.

    > Wreszcie załapałeś.

    ROTFL
    Zawołaj mnie, jak Ty załapiesz... ironię.

    > Zacytuj może..... ?

    Wróć. teraz twoeirdzisz, ze nie pisałes iż Twoj samochód pokazuje lampke
    rezerwy zawsze w tym samym momencie? Dyskutujesz sam ze swoimi tezami?

    > To nie jest zadawanie pytań z tezą, tylko szukanie przyczyn błędu.
    > Mniej więcej tak, jakby próbować dociekać dlaczego Macierewicz plecie
    > androny: to że plecie to wiadomo, niektórzy mogą się zainteresować
    > dlaczego.

    > No wiem.
    > Albo w miarę podobne, albo źle policzone. ;-)

    Hmm, widzę że dochodzimy do sedna.
    Juz nawet ciebie smieszy Twoje podejśsie do tematu.

    > Nie - to Tobie coś pasuje do fałszywej koncepcji, więc każde swoje
    > rojenia uznajesz za fakt objawiony.
    > Zupełnie jak Twój idol Macierewicz.

    Jeżeli wszystkie Twoje twierdzenia są rowniez celne i prawdziwe jak to o
    moim idiolu...
    Oj, jest gorzej niż myslałem...

    > Bzdura.
    > Mnie daje 4 i moge na to przedstawić Excela z wynikami z ostatnich 10
    > lat. Jesteś pewien, że każdy z tych którym auta paliwo produkują jest
    > w stanie to zrobić?

    Cavallino, ale przecież ja tobie nie zarzucam, ze Tobie auto pali tyle ile
    piszesz...
    Ja tylko mówię o tym, że jednemu może palic 10 a drugiemu 20.
    Sam mam swojego exela i w zaleznosci od tego jak jade, mam bardzo rózne
    wyniki. Wiec skąd przekonanie, że jak tobie auto pali 15 to komuś innemu
    nie może palić 10?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 134. Data: 2013-04-18 11:04:05
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > Nie Cavallinuj! Takie cięcie cytatów kończy sens dyskusji...

    Cięcie? Koniu potrafi wstawić sfałszowany przez siebie cytat w dyskusję...

    > Jeżeli wszystkie Twoje twierdzenia są rowniez celne i prawdziwe jak to o
    > moim idiolu...
    > Oj, jest gorzej niż myslałem...

    No, faktycznie. Koniu chyba w lustro patrzy, a pisze w necie do kogoś...

> [...]
    > Sam mam swojego exela i w zaleznosci od tego jak jade, mam bardzo rózne
    > wyniki. Wiec skąd przekonanie, że jak tobie auto pali 15 to komuś innemu

    Koniu po prostu zaniża swoje spalanie. Mi samochody palą 13l/100km i to jest
    jedyna norma! Wszyscy inni piszą bzdury.

    PS. Musisz się przyzwyczaić, że Koniu będzie próbował uzasadnić każdą bzdurę
    jeszcze innymi bzdurami. To jest jedyny nieomylny (w jego mniemaniu).

    --
    Axel

  • 135. Data: 2013-04-18 13:18:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail c...@k...pl

    >Hmm? 50% to duzo?
    >Ostatnio jezdzac beznynowcem ale z mniejszym silnikiem niz 2 l
    >miałem:
    Duzo mniejszym ?
    >econo: 6 l
    >przedstawicielsko: 13l

    Hm, ale to chyba bardzo econo i bardzo przedstawicielsko.
    500km autostrada z predkoscia 80 za ciezarowka i z predkoscia 180 ?

    Bo u mnie podobnie jak u Cavalino - niewielka roznica.
    Fakt ze trybu bardzo econo nie wytrzymuje, a bardzo przedstawicielsko
    tez nie, no i 180 nie osiagam.

    J.

  • 136. Data: 2013-04-18 14:30:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
> [...]

    > Bo u mnie podobnie jak u Cavalino - niewielka roznica.
    > Fakt ze trybu bardzo econo nie wytrzymuje, a bardzo przedstawicielsko

    Zapewne.
    Econo to econo - żadnego bezsensownego przyspieszania, osiąganie w miescie
    predkosci +20 o ile sie da i jazda na najwyższym biegu itd.
    Np. yaris 1,4 TD - rekord to 4,1 przy jezdzie z klimą (większośc trasa)

    A przedstawicielsko to przedstawicielsko - but i zawsze mi się spieszy :)

    Ale oczywiście nie wszystkie samochody dają takie róznice.
    Nie wszystkimi którymi jeżdziłem próbowałem też az tak bardzo
    przedstawicielsko.
    Nie zmienia to faktu, że w okreslonych okolicznościach takie róznice
    wystepuja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 137. Data: 2013-04-18 14:30:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cięcie? Koniu potrafi wstawić sfałszowany przez siebie cytat w
    > dyskusję...

    Aż tak dokładnie nie czytam cytatów.
    Ale czasami czytam co pisze i myśle: zaraz, zaraz, na co on odpowiada? I
    przewaznie jak sprawdze to okazuje sie, ze wyciął poł zdania zupelnie
    zmieniając sens. Nieladnie.

    Przyzwyczaiłem sie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 138. Data: 2013-04-18 16:49:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >predkosci +20 o ile sie da i jazda na najwyższym biegu itd.
    >Np. yaris 1,4 TD - rekord to 4,1 przy jezdzie z klimą (większośc

    Ja raz pojechalem oszczednie. Zadnego bezsensownego przyspieszania,
    przez cala trase nigdy nie wcisnalem pedalu do oporu, zadnych hamowan,
    rowniutka jazda ze stala predkoscia. I skonczylo sie na 16/100.
    Bo staralem sie trzymac rowno 190 na liczniku :-)

    >A przedstawicielsko to przedstawicielsko - but i zawsze mi się
    >spieszy :)

    Jesli o mnie chodzi to tak z rozsadkiem. Nie wciskam jesli wiem ze
    wkrotce wioska, nie wyprzedzam jak nie ma miejsca, jade ostro aby
    potem pojechac grzecznie za tirem.

    >Nie zmienia to faktu, że w okreslonych okolicznościach takie róznice
    >wystepuja.

    Ale nie az takie zeby dwa razy wiecej. To moze byc u mnie tak ze jak
    pojade oszczednie to 7.0, a jak pogrzeje autostrada to 8.5
    A jak pojade "jak zwykle", gdy srednia wychodzi 70, to tak miedzy 7.5
    a 8.5 :-)

    I podobne proporcje ma i mondeo i sierra i dacia, a nawet nubira mocno
    nie odbiegala :-)

    J.

  • 139. Data: 2013-04-18 17:23:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > No i mamy wyjasnienie.

    Odhibernowali Cię po 17 latach?

  • 140. Data: 2013-04-18 17:32:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie Cavallinuj! Takie cięcie cytatów kończy sens dyskusji...

    Nie - to sprawia, że wszystko nabiera sensu.
    Odsiałem tylko to co zupełnie nieistotne, bzdurne i nie warte nawet
    cytowania.
    Jak zwykle zresztą.

    > Wiem, że jak ktos pisze, że pali mu 9 to znaczy ze nie pali wiece niz
    > 9,9...

    Nie, to znaczy że NA TYM kawałku problemu mógł się rypnąć o 10%, a to jest
    dopiero pierwsza możliwość.

    > Wróć. teraz twoeirdzisz, ze nie pisałes iż Twoj samochód pokazuje lampke
    > rezerwy zawsze w tym samym momencie? Dyskutujesz sam ze swoimi tezami?

    Nie, dyskutuję z pierdołami którzy są w stanie zapamiętać tylko część
    treści, za to uważają, że to jest jedyny tekst jaki ktoś w życiu napisał.
    Jako że już nie pamiętasz o czym była mowa zacytuję:
    "moje doświadczenia w tym zakresie sa zupełnie inne niż Twoje."

    Gdzie tu widzisz jakieś ograniczenia do ostatniego samochodu?

    > Hmm, widzę że dochodzimy do sedna.

    Ja już dawno doszedłem, cały czas nie wiem tylko po co chcesz mnie
    przekonywać do jakichś swoich bzdur?

    > Cavallino, ale przecież ja tobie nie zarzucam, ze Tobie auto pali tyle ile
    > piszesz...

    Problem w tym, że pali nie tylko mi, tylko każdemu którego zeznania było mi
    dane zweryfikować.
    Nawet takim, którym przed weryfikacją paliło w cudowny sposób o litr, czy
    kilka litrów mniej.

    > Sam mam swojego exela i w zaleznosci od tego jak jade, mam bardzo rózne
    > wyniki. Wiec skąd przekonanie, że jak tobie auto pali 15 to komuś innemu
    > nie może palić 10?

    Bo sprawdzam spalanie we wszystkich aspektach, ile auto pali średnio, ile
    pali minimalnie, gorzej z maxem, ze względu na słaby dostęp do toru.
    Więc wiem kiedy ktoś podaje jakieś brednie że średnio pali x, gdy
    jednocześnie nawet nie sprawdza normalnego zużycia, tylko cały czas
    uskutecznia ślamazarne wleczenie się na trasie.