-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@b...poznan.pl>
<516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
<f...@4...com>
<kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
<d...@g...com>
<51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Spalanie
Date: Sat, 13 Apr 2013 17:45:36 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130413-0, 2013-04-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 71
Message-ID: <51697d98$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.191.68
X-Trace: 1365867928 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 83.8.191.68:63896
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489137
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.
net...
> Dnia Sat, 13 Apr 2013 16:59:55 +0200, Cavallino napisał(a):
>>> No to co za problem zatankowac do pelna
>> Problemem jest niewiarygodnosc "do pelna", ile razy mam to powtarzac?
>
> Owszem, w niektorych samochodach spora.
>
>>> Wcale nie taki precyzyjny. Musialbys wlewac dokladnie wtedy gdy zaswieci
>>> sie kontrolka.
>> Po co?
>> Wiem ile przejechalem miedzy jednym a drugim zapaleniem kontrolki, wiem
>> ile
>> w tym czasie zatankowalem.
>
> Tylko trudniej zapisac w czasie jazdy.
Co zapisać?
Ilość km na liczniku?
3 cyfry potrafię zapamiętać na kilka godzin.
A ilość litrów mam na fakturze, więc pamiętać nie muszę.
>
>>> A juz napewno nie bardziej precyzyjny od wlewania do pelna.
>> ROTFL !!!!
>>> Dodatkowo kontrolka moze sie zapalic w roznym czasie gdy samochod nie
>>> jest
>>> dokladnie poziomo
>> Problem w tym, ze zazwyczaj zapala sie w czasie jazdy, raz i juz nie
>> gasnie.
>
> Paliwo w zbiorniku sie kiwa.
Jakoś jednak Kia sobie z tym tematem poradziła.
W Lancii tak jak piszesz - 50 km się lampka zastanawia czy się zapalić czy
jeszcze nie, tutaj ta metoda się nie sprawdza zbytnio.
Obciazenie i wypoziomowanie moze byc
> rozne, zakrety, hamowania. W maluchu mijalo cos ponad 50km od stanu
> "blysnela pierwszy raz" do "z rzadka gasnie".
> Nie wiem jak w ceedzie zrobili - ale paliwo napewno nadal faluje :-)
>
>> Z dokladnoscia do 1 czy 2 km.
>
> Dokladnoscia ? A jak te dokladnosc mierzysz ?
Na podstawie wskazań zasięgu na pozostałym paliwie.
Jako że przeważnie spalanie wg komputera jest zbliżone do poprzedniego, to
widzę na ile km zostało paliwa i są to ilości porównywalne - ok. 90 km.
> Musialbys wiedziec na
> ktorym kilometrze osiagnelo naprawde poziom rezerwy.
Wiem - wtedy gdy się lampka zapala. ;-)
>
>>>> W taki, ze zawsze zaswieca sie przy tym samym poziomie paliwa w
>>>> zbiorniku.
>>> Nalewajac do pelna da sie policzyc spalanie lepiej
>> Nie mozna, bo brakuje informacji ile litrów spaliles.
>
> Tyle ile wlales.
No właśnie nie bardzo.
Prawidłowo to jest tyle ile jest w baku-tyle ile było w baku przy poprzednim
tankowaniu.
A to są dwie niewiadome.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.13 20:46 J.F.
- 13.04.13 21:58 Iguan_007
- 13.04.13 22:38 DoQ
- 13.04.13 22:39 DoQ
- 13.04.13 23:06 J.F.
- 13.04.13 23:39 Cavallino
- 13.04.13 23:44 Cavallino
- 13.04.13 23:45 Cavallino
- 13.04.13 23:56 masti
- 14.04.13 00:15 John Kołalsky
- 14.04.13 00:37 John Kołalsky
- 14.04.13 00:47 John Kołalsky
- 14.04.13 02:00 Iguan_007
- 14.04.13 02:08 Iguan_007
- 14.04.13 11:34 Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 pogromca ksiezy
- 2025-01-30 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-30 Czy WYNIESIENIE UE-posła Brauna z sali obrad UE-parlamentu stanowiło naruszenie jego immunitetu i godności?
- 2025-01-30 drukarka potrzebna
- 2025-01-30 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-01-30 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-30 Jest Trump prezydent jest Meta/FBook/Instagram ugoda za 25 mln. USD
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.