eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sat, 13 Apr 2013 17:15:47 +0200
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 39
    Message-ID: <1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1365866104 18893 82.143.187.50 (13 Apr 2013 15:15:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Apr 2013 15:15:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489135
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 16:59:55 +0200, Cavallino napisał(a):
    >> No to co za problem zatankowac do pelna
    > Problemem jest niewiarygodnosc "do pelna", ile razy mam to powtarzac?

    Owszem, w niektorych samochodach spora.

    >> Wcale nie taki precyzyjny. Musialbys wlewac dokladnie wtedy gdy zaswieci
    >> sie kontrolka.
    > Po co?
    > Wiem ile przejechalem miedzy jednym a drugim zapaleniem kontrolki, wiem ile
    > w tym czasie zatankowalem.

    Tylko trudniej zapisac w czasie jazdy.

    >> A juz napewno nie bardziej precyzyjny od wlewania do pelna.
    > ROTFL !!!!
    >> Dodatkowo kontrolka moze sie zapalic w roznym czasie gdy samochod nie jest
    >> dokladnie poziomo
    > Problem w tym, ze zazwyczaj zapala sie w czasie jazdy, raz i juz nie gasnie.

    Paliwo w zbiorniku sie kiwa. Obciazenie i wypoziomowanie moze byc
    rozne, zakrety, hamowania. W maluchu mijalo cos ponad 50km od stanu
    "blysnela pierwszy raz" do "z rzadka gasnie".
    Nie wiem jak w ceedzie zrobili - ale paliwo napewno nadal faluje :-)

    > Z dokladnoscia do 1 czy 2 km.

    Dokladnoscia ? A jak te dokladnosc mierzysz ? Musialbys wiedziec na
    ktorym kilometrze osiagnelo naprawde poziom rezerwy.

    >>> W taki, ze zawsze zaswieca sie przy tym samym poziomie paliwa w
    >>> zbiorniku.
    >> Nalewajac do pelna da sie policzyc spalanie lepiej
    > Nie mozna, bo brakuje informacji ile litrów spaliles.

    Tyle ile wlales. Zakladajac ze dolales do tego samego poziomu co
    poprzednio, a to przyznaje - roznie bywa.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: