-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder1.xlned.com!news2.euro.net!
209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@b...poznan.pl>
<516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
<f...@4...com>
<kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
<d...@g...com>
<51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
In-Reply-To: <3...@g...com>
Subject: Re: Spalanie
Date: Sat, 13 Apr 2013 10:19:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130412-1, 2013-04-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 89
Message-ID: <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.191.68
X-Trace: 1365841150 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1267 83.8.191.68:59821
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489090
[ ukryj nagłówki ]
Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:341f9ae2-1af3-4690-b9ec-54cd38f01148@go
oglegroups.com...
> On Saturday, April 13, 2013 6:54:34 AM UTC+10, Cavallino wrote:
>> Uzytkownik "Iguan_007" napisal w wiadomosci grup
>
>> >> > Wlewam do pelna, jezdze az sie konczy, wlewam jeszcze
>>
>> >> Sprecyzuj "sie konczy".
>>
>> > Bez znaczenia. Mozesz wyjezdzic do polowy i policzyc ile litrow wlales
>>
>> > (do pelna)/ile kilometrow przejechales.
>>
>> Ze znaczeniem.
>>
>> Pistolet odbija w róznych momentach, rózny pistolet odbija w jeszcze
>
> Pytales o to kiedy "sie konczy", nie o to ile wlewam. Masz nawet cytat
> powyzej. A co do wlewania to wlewam zawsze do pelna. Umiem zauwazyc kiedy
> benzyna jest "pod korek", nie musze patrzyc jak mi pistolet odbije. To
> naprawde nie jest trudne.
>
>
>> U mnie np. po pierwszym odbiciu moge dolac spokojnie z 15 l.
>>
>> Chyba nie masz watpliwosci, ze 1/4 baku (a wiec i 1/4 dystansu) to dosc
>> duza
>>
>> skala bledu w obliczeniach?
>
> To Ty, ja nie sugeruje sie "pierwszym odbiciem pistoletu".
>
>> >> W jakims powtarzalnym momencie odnotowujesz ilosc km?
>> > Nie, co za roznica? To nie apteka. Nie robie z tego doktoratu,
>> > sprawdzam
>>
>> > +/- czy samochod nie pali za duzo.
>>
>> Jasne.
>>
>> Tylko jesli wychodza Ci malo realne wyniki, to jest duza szansa, ze
>> wlasnie
>>
>> z powodu tej apteki lub jej braku.
>
> Wyjezdzam bak, licze zuzycie. Nie jest to takie trudne i wiekszej precyzji
> nie potrzebuje. A Ty jak to robisz? Zabierasz samochod na tor zeby wyniki
> byly "powtarzalne"? Jezdzisz w tunelu powietrznym? Stoisz tyle samo sekund
> pod swiatlami? Nie? No to Twoje wyniki tez sa szacowane i musisz z tym
> zyc.
>
>> > Nie prowadze takich statystyk. Licze od czasu do czasu zeby wiedziec ze
>>
>> > wszystko jest ok ze spalaniem. Nastepnym razem, specjalnie dla Ciebie,
>>
>> > zapisze.
>>
>>
>>
>> Ok.
>>
>> Ustal tylko jakis powtarzalny moment wyznaczania przebiegu.\
>
> Do oprecyzji jakiej potrzebuje nie potrzeba zadnego "powtarzalnego
> momentu". Wyjezdzam bak w miescie, licze ile wlalem. Czy wleje od
> zaswiecenia sie kontrolki czy 20 km po tym, bez znaczenia.
>
>> Ja np. mierze od momentu zapalenia sie lampki rezerwy - jest dosc mocno
>>
>> wiarygodna akurat w tym aucie.
>
> A co zmieni sie jesli wlejesz 20 km po zaswieceniu sie kontrolki?
Czytaj ze zrozumieniem.
Przeciez nic nie mówim o wlewaniu po zaswieceniu sie kontrolki, tylko na
odczycie przebytego dystansu po zaswieceniu sie kontrolki.
Dzieki temu nie musze tankowac do pelna/prawie pelna/jeszcze bardziej prawie
pelna, zeby miec rzetelny wynik.
> Przeciez i tak lejesz do pelna wiec bedziesz mial tylko wiecej litrow i
> wiecej kilometrow. Po sprowadzeni do liczby litrow na kilometr jest to bez
> >znaczenia.
Oczywiscie.
Tylko IMO pomiar "do pelna" jest niewiarygodny.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.13 10:20 Cavallino
- 13.04.13 11:01 J.F.
- 13.04.13 11:01 Iguan_007
- 13.04.13 11:04 Iguan_007
- 13.04.13 11:10 Iguan_007
- 13.04.13 11:26 J.F.
- 13.04.13 11:32 Cavallino
- 13.04.13 11:33 Cavallino
- 13.04.13 11:34 Cavallino
- 13.04.13 11:51 Iguan_007
- 13.04.13 11:53 Iguan_007
- 13.04.13 11:55 Iguan_007
- 13.04.13 13:02 jerzu
- 13.04.13 13:07 Iguan_007
- 13.04.13 13:28 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo