eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder1.xlned.com!news2.euro.net!
    209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sat, 13 Apr 2013 10:19:18 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 130412-1, 2013-04-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 89
    Message-ID: <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.191.68
    X-Trace: 1365841150 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1267 83.8.191.68:59821
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489090
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:341f9ae2-1af3-4690-b9ec-54cd38f01148@go
    oglegroups.com...
    > On Saturday, April 13, 2013 6:54:34 AM UTC+10, Cavallino wrote:
    >> Uzytkownik "Iguan_007" napisal w wiadomosci grup
    >
    >> >> > Wlewam do pelna, jezdze az sie konczy, wlewam jeszcze
    >>
    >> >> Sprecyzuj "sie konczy".
    >>
    >> > Bez znaczenia. Mozesz wyjezdzic do polowy i policzyc ile litrow wlales
    >>
    >> > (do pelna)/ile kilometrow przejechales.
    >>
    >> Ze znaczeniem.
    >>
    >> Pistolet odbija w róznych momentach, rózny pistolet odbija w jeszcze
    >
    > Pytales o to kiedy "sie konczy", nie o to ile wlewam. Masz nawet cytat
    > powyzej. A co do wlewania to wlewam zawsze do pelna. Umiem zauwazyc kiedy
    > benzyna jest "pod korek", nie musze patrzyc jak mi pistolet odbije. To
    > naprawde nie jest trudne.
    >
    >
    >> U mnie np. po pierwszym odbiciu moge dolac spokojnie z 15 l.
    >>
    >> Chyba nie masz watpliwosci, ze 1/4 baku (a wiec i 1/4 dystansu) to dosc
    >> duza
    >>
    >> skala bledu w obliczeniach?
    >
    > To Ty, ja nie sugeruje sie "pierwszym odbiciem pistoletu".
    >
    >> >> W jakims powtarzalnym momencie odnotowujesz ilosc km?
    >> > Nie, co za roznica? To nie apteka. Nie robie z tego doktoratu,
    >> > sprawdzam
    >>
    >> > +/- czy samochod nie pali za duzo.
    >>
    >> Jasne.
    >>
    >> Tylko jesli wychodza Ci malo realne wyniki, to jest duza szansa, ze
    >> wlasnie
    >>
    >> z powodu tej apteki lub jej braku.
    >
    > Wyjezdzam bak, licze zuzycie. Nie jest to takie trudne i wiekszej precyzji
    > nie potrzebuje. A Ty jak to robisz? Zabierasz samochod na tor zeby wyniki
    > byly "powtarzalne"? Jezdzisz w tunelu powietrznym? Stoisz tyle samo sekund
    > pod swiatlami? Nie? No to Twoje wyniki tez sa szacowane i musisz z tym
    > zyc.
    >
    >> > Nie prowadze takich statystyk. Licze od czasu do czasu zeby wiedziec ze
    >>
    >> > wszystko jest ok ze spalaniem. Nastepnym razem, specjalnie dla Ciebie,
    >>
    >> > zapisze.
    >>
    >>
    >>
    >> Ok.
    >>
    >> Ustal tylko jakis powtarzalny moment wyznaczania przebiegu.\
    >
    > Do oprecyzji jakiej potrzebuje nie potrzeba zadnego "powtarzalnego
    > momentu". Wyjezdzam bak w miescie, licze ile wlalem. Czy wleje od
    > zaswiecenia sie kontrolki czy 20 km po tym, bez znaczenia.
    >
    >> Ja np. mierze od momentu zapalenia sie lampki rezerwy - jest dosc mocno
    >>
    >> wiarygodna akurat w tym aucie.
    >
    > A co zmieni sie jesli wlejesz 20 km po zaswieceniu sie kontrolki?

    Czytaj ze zrozumieniem.
    Przeciez nic nie mówim o wlewaniu po zaswieceniu sie kontrolki, tylko na
    odczycie przebytego dystansu po zaswieceniu sie kontrolki.
    Dzieki temu nie musze tankowac do pelna/prawie pelna/jeszcze bardziej prawie
    pelna, zeby miec rzetelny wynik.


    > Przeciez i tak lejesz do pelna wiec bedziesz mial tylko wiecej litrow i
    > wiecej kilometrow. Po sprowadzeni do liczby litrow na kilometr jest to bez
    > >znaczenia.

    Oczywiscie.
    Tylko IMO pomiar "do pelna" jest niewiarygodny.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: