  • Data: 2013-04-13 11:32:38
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:c17eee6a-c685-43aa-a1e4-63b8bb1ce557@go
    oglegroups.com...

    > Jeszcze raz:
    > I: Wlewam do pelna, jezdze az sie konczy, wlewam jeszcze raz
    > C: Sprecyzuj "sie konczy".
    > I: Bez znaczenia. Mozesz wyjezdzic do polowy i policzyc ile litrow wlales
    > (do pelna)/ile kilometrow przejechales.
    > C: Ze znaczeniem.Pistolet odbija w róznych momentach, rózny pistolet
    > odbija w jeszcze
    >
    > A wiec jak widzisz zapytales "kiedy sie konczy". Masz to napisane czarne
    > na bialym. Po co kombinujesz, ze nie o to zapytales?

    > Nie tankujesz?

    Oczywiscie ze tankuje.
    Kiedy chce i ile chce, a wynik spalania mam po nastepnym zaswieceniu sie
    rezerwy.
    Precyzyjny i powtarzalny do bólu.

    > To skad wiesz ile litrow spaliles? Ja wlewam do pelna i widze dokladnie na
    > dystrybutorze ile litrow wlalem. Ty czekasz az sie zaswieci kontrolka i
    > _bez_tankowania_ dokladnie wiesz ile litrow wyjezdziles?

    Oczywiscie.
    Wiem ile zatankowalem w miedzyczasie i wiem ile przejechalem od POPRZEDNIEGO
    zapalenia sie kontrolki.

    > IMO to trolujesz.

    Bo wytykam bledy w liczeniu?

    > Dlaczego niby niewiarygodny?

    Ze wzgledu na nieprecyzyjnosc kryterium "do pelna".

    > Wlalem do pelna, przejechalem x km, wlalem jesze raz do pelna i weszlo y
    > litrow. Wiec widze dokladnie ile spalilem na x km.

    Nie wiesz.
    Co najwyzej szacujesz lub Ci sie wydaje ze wiesz.

    >W jaki sposob Twoj sposob "na zaswiecenie" kontrolki jest niby
    >wiarygodniejszy?

    W taki, ze zawsze zaswieca sie przy tym samym poziomie paliwa w zbiorniku.
    Przyznaje - nie sprawdza sie w kazdym aucie, Lancia potrafi mi mrugac
    kontrolka przez 50 km.
    W Ceedzie zapala sie powtarzalnie - gdy zostaje ok. 90 km/h do zera (liczone
    przy normalnym spalaniu).