eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • X-Received: by 10.50.32.41 with SMTP id f9mr40202igi.15.1365801013927; Fri, 12 Apr
    2013 14:10:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.32.41 with SMTP id f9mr40202igi.15.1365801013927; Fri, 12 Apr
    2013 14:10:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no52353916qal.0!news-out.g
    oogle.com!ef9ni31353qab.0!nntp.google.com!ca1no42878270qab.0!postnews.google.co
    m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 12 Apr 2013 14:10:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=124.177.117.67;
    posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
    NNTP-Posting-Host: 124.177.117.67
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Spalanie
    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 12 Apr 2013 21:10:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489058
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, April 13, 2013 6:54:34 AM UTC+10, Cavallino wrote:
    > Uzytkownik "Iguan_007" napisal w wiadomosci grup

    > >> > Wlewam do pelna, jezdze az sie konczy, wlewam jeszcze
    >
    > >> Sprecyzuj "sie konczy".
    >
    > > Bez znaczenia. Mozesz wyjezdzic do polowy i policzyc ile litrow wlales
    >
    > > (do pelna)/ile kilometrow przejechales.
    >
    > Ze znaczeniem.
    >
    > Pistolet odbija w róznych momentach, rózny pistolet odbija w jeszcze

    Pytales o to kiedy "sie konczy", nie o to ile wlewam. Masz nawet cytat powyzej. A co
    do wlewania to wlewam zawsze do pelna. Umiem zauwazyc kiedy benzyna jest "pod korek",
    nie musze patrzyc jak mi pistolet odbije. To naprawde nie jest trudne.


    > U mnie np. po pierwszym odbiciu moge dolac spokojnie z 15 l.
    >
    > Chyba nie masz watpliwosci, ze 1/4 baku (a wiec i 1/4 dystansu) to dosc duza
    >
    > skala bledu w obliczeniach?

    To Ty, ja nie sugeruje sie "pierwszym odbiciem pistoletu".

    > >> W jakims powtarzalnym momencie odnotowujesz ilosc km?
    > > Nie, co za roznica? To nie apteka. Nie robie z tego doktoratu, sprawdzam
    >
    > > +/- czy samochod nie pali za duzo.
    >
    > Jasne.
    >
    > Tylko jesli wychodza Ci malo realne wyniki, to jest duza szansa, ze wlasnie
    >
    > z powodu tej apteki lub jej braku.

    Wyjezdzam bak, licze zuzycie. Nie jest to takie trudne i wiekszej precyzji nie
    potrzebuje. A Ty jak to robisz? Zabierasz samochod na tor zeby wyniki byly
    "powtarzalne"? Jezdzisz w tunelu powietrznym? Stoisz tyle samo sekund pod swiatlami?
    Nie? No to Twoje wyniki tez sa szacowane i musisz z tym zyc.

    > > Nie prowadze takich statystyk. Licze od czasu do czasu zeby wiedziec ze
    >
    > > wszystko jest ok ze spalaniem. Nastepnym razem, specjalnie dla Ciebie,
    >
    > > zapisze.
    >
    >
    >
    > Ok.
    >
    > Ustal tylko jakis powtarzalny moment wyznaczania przebiegu.\

    Do oprecyzji jakiej potrzebuje nie potrzeba zadnego "powtarzalnego momentu".
    Wyjezdzam bak w miescie, licze ile wlalem. Czy wleje od zaswiecenia sie kontrolki czy
    20 km po tym, bez znaczenia.

    > Ja np. mierze od momentu zapalenia sie lampki rezerwy - jest dosc mocno
    >
    > wiarygodna akurat w tym aucie.

    A co zmieni sie jesli wlejesz 20 km po zaswieceniu sie kontrolki? Przeciez i tak
    lejesz do pelna wiec bedziesz mial tylko wiecej litrow i wiecej kilometrow. Po
    sprowadzeni do liczby litrow na kilometr jest to bez znaczenia.

    Pozdrawiam,

    Iguan


    Iguan007
    Sezon caly rok:
    http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: