  • Data: 2013-04-11 19:44:13
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-11 17:59, Cezary Daniluk pisze:

    > Zaprosić ich należy do W-wy, puścić z południa na północ o 16-17 i niech
    > pokażą te swoje 12/100 :D
    > 12 można włożyć między bajki, tak jak również między bajki można włożyć
    > 6/100 w TDI po W-wie ;)

    Wiesz, jak ktoś opowiada, że mu Punto pali 5l/100km w mieście (benzyny)
    to mi łzy ciekną ze śmiechu. Pytam gdzie - w korkach w W-wie.
    Konkretnie - no w korkach W-wie. Później się okazuje, że te korki to
    3 skrzyżowania po kawałku trasy i dalej jedzie KM, bo taniej.
    Jak piszę, że nie ma szans, ponieważ Corolla żłopie prawie 10l/100km
    w tych warunkach, to ona jest zepsuta. To nic, że jak zmienię trasę to
    nagle się robi 8, a 6 jak po płaskim na urlopie w EU ;)

    > no chyba że to 6/100 po bardzo długiej trasie i
    > nie zerowaniu średniego zużycia ;)

    Nie gadaj - 1.9 D mi tego w mieście nie chciał przekroczyć ;)

    > Zaraz będzie flejm że jak to przecież TDI tyle pali :D

    Chyba nie będzie.