  • Data: 2013-04-12 12:21:06
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, April 12, 2013 1:59:28 AM UTC+10, Cezary Daniluk wrote:

    > Zaprosić ich należy do W-wy, puścić z południa na północ o 16-17 i niech
    >
    > pokażą te swoje 12/100 :D

    To akurat przesada w druga strone. Jazda miejska nie musi oznaczac akurat jazdy w
    warszawskich korkach o 16-17. Tak to mozna udowodnic ze zaden samochod ponizej
    15l/100km nie zejdzie. Samochodem z silnikiem 2l spokojnie schodze ponizej 10 litrow,
    samochodem z silnikiem 3,5l z automatem okolo 12-13 litrow. Wszystko w miescie, wiec
    juz bez przesady ze sie nie da. Moze w warszawskich korkach sie nie da, ale poza nimi
    spokojnie.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -