  • 1. Data: 2017-06-07 22:31:34
    Temat: Spadło mi lusterko wewnętrzne
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Spadło mi lusterko wewnętrzne i (?) jest chyba lepiej.

    Jestem wysoki i zamiast prawej strony widzę lusterko.
    Efekt pare razy mi się zdarzyło mi się mało przyjemne sytuacje.
    Mimo tego że pamietam o tym że nie widzę prawej strony.
    Dzisiaj spadło mi lusterko z szyby i stała się jasność.
    Wreszcie mogę przejeżdzać skrzyżowania bez schylenia się.
    I tak się zastanawiam montować z powrotem czy nie?

    Pan policjant zabierze mi dowód jak by coś?

  • 2. Data: 2017-06-07 23:02:38
    Temat: Re: Spadło mi lusterko wewnętrzne
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 22:31, Bolko pisze:
> [...]
    > I tak się zastanawiam montować z powrotem czy nie?
    >
    > Pan policjant zabierze mi dowód jak by coś?

    Chyba nie. W całkowicie zabudowanych kombiakach i tym podobnych
    dostawczakach też go nie ma/nie ma sensu.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-06-08 02:49:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 22:31, Bolko pisze:

    > Pan policjant zabierze mi dowód jak by coś?

    nie, jak masz zewnętrzne lusterko prawe, to nie musisz posiadać
    wewnętrznego wstecznego.