eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSortowanie zdjęć w katalogach wg daty zrobienia zdjęcia (EXIF) › Re: Sortowanie zdjęć w katalogach wg daty zrobienia zdjęcia (EXIF)
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sortowanie zdjęć w katalogach wg daty zrobienia zdjęcia (EXIF)
    Date: Tue, 31 Mar 2009 22:56:30 +0200

    On Tue, 31 Mar 2009, petermas wrote:

    > Dzięki za konstruktywne uwagi, jak będę miał trochę czasu to zrobię
    > małe zmiany. Dołożę definicję maski z obsługą atrybutów %CAMERA_NAME

    A dlaczego nie:
    'dowolna_nazwa_parametru_z_exifa'
    ...albo:
    %dowolna_nazwa_parametru_z_exifa%
    ...skoro już i tak nad tym pracujesz?

    > %YEAR %MONTH %DAY, będzie pełna elastyczność.

    ...a to co innego - bo tu będzie analiza jednej wartości z rozłożeniem
    na kilka pól :)
    Z tego powodu wyżej sugerowałem inny separator dla "każdej
    dowolnej nazwy pola" (inny niż dla pól analizowanych).

    pzdr, Gotfryd