  • 31. Data: 2009-04-02 13:36:07
    Temat: Re: Sortowanie zdj?? w katalogach wg daty zrobienia zdj?cia (EXIF)
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 02 of Apr 2009 08:40, Michal Tyrala wrote:

    > Daj jakis namiar gdzie o tym poczytac?
    > Bo moje many do stat(2) nie wychodza poza kanon atime/mtime/ctime w
    > struct stat ( ).

    Pardon, zbytnio zaufałem jednolitości standardów, używam FreeBSD
    mocno trzymającego się standardów i zakładam, że jeśli coś jest
    we FreeBSD, jest również w linuksie (w drugą stronę już nie,
    choćby w podstawowej komendzie cp).
    Poza tym dochodzi różnica w systemach plików.

    Wiedzieć, że unix!=linux to co innego niż wyryć w czaszce :-)

    --
    nb

  • 32. Data: 2009-04-02 14:20:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 02 Apr 2009 15:36:07 +0200, nb wrote:
    > Pardon, zbytnio zaufałem jednolitości standardów, używam FreeBSD

    To juz cos, dzieki, poogladam sobie :-)

    PS. Oprocz linuksa przejrzalem tez mana na SunOSie, a innych uniksow w
    tej chwli pod soba nie mam...

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/