  • 41. Data: 2010-05-12 11:12:14
    Temat: Re: Sony to zło (EVIL) :-)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 May 2010, Waldek Godel wrote:

    > http://www.ohgizmo.com/wp-content/uploads/2010/05/so
    ny_nex_1.jpg

    > Wygląda prawie identycznie jak 707/717 - jeszcze parę lat temu wszyscy się
    > tym zachwycali

    717 miał już ficzery te co 828? (chyba tak)
    Jak tak, to pytaniem jest czy model ze zdjęcia dorasta mu do pięt ;)
    (zdejmowalny filtr podczerwieni, nie pamiętam co tam jeszcze)

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2010-05-12 11:58:20
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-05-11 10:14, John Smith pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/1005/10051102sonynex.as

    Gabaryty optyki pokazują, że Olympus/Panasonic mieli nosa że zdecydowali się na u4/3.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 43. Data: 2010-05-12 12:24:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:

    > Dobrze się czujesz??? ;)

    Kiedy naprawdę mi się podoba. Lubię małe i kanciaste ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 44. Data: 2010-05-12 12:40:57
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Tomasz Jakubowski napisał(a):

    > Gabaryty optyki pokazują, że Olympus/Panasonic mieli nosa że zdecydowali
    > się na u4/3.

    Kto miał lepszego nosa, to się okaże po wynikach sprzedaży. Może te
    pierwsze E-Sony są tak małe tylko po to, aby potencjalny klient zauważył
    potencjał nowego systemu w porównaniu do istniejących lustrzankowych.
    Nie jest powiedziane, że za chwilę - jeśli idea chwyci - nie pojawią się
    bardziej wygodni przedstawiciele gatunku. Przy okazji znajdzie się
    miejsce na stabilizację matrycy, wygodne kółka, etc. A haczyk już w
    gardle (czytaj: system na rynku). :-)

    --
    Mirek

  • 45. Data: 2010-05-12 13:00:03
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-12 14:40:57 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

> [...]
    > bardziej wygodni przedstawiciele gatunku. Przy okazji znajdzie się
    > miejsce na stabilizację matrycy, wygodne kółka, etc. A haczyk już w

    Osobiście ciężko mi uwierzyć, aby stabilizacja powróciła u Sony do body
    - nie po wypuszczeniu optyki ze stabilizacją, bo to by prowadziło do
    stworzenia kolejnego podsystemu. Sytuacja jak dotąd bez precedensu. A
    dobro konsumentów? Kto by się przejmował takimi pierdołami.

    de Fresz

  • 46. Data: 2010-05-12 14:18:37
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):

> [...]
    > stworzenia kolejnego podsystemu. Sytuacja jak dotąd bez precedensu. A
    > dobro konsumentów? Kto by się przejmował takimi pierdołami.

    Może i stabilizacji w korpusie nie będzie, nie upieram się.
    Ważniejsze, że system zostanie zauważony jako najmniejszy EVIL, że jako
    pierwszy miał body "mniejsze od obiektywu".
    Kolejne body mogą rosnąć, bo będą coraz bardziej wypasione np. w
    manipulatory, wyżej podnoszącą się lampę, moduł GPS, wyjście na
    mikrofon, etc. .

    --
    Mirek

  • 47. Data: 2010-05-12 16:27:27
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Kiedy naprawdę mi się podoba. Lubię małe i kanciaste ;)

    Dla mnie tyle w tym uroku, co w pitbullu: brzydkie tak, że aż z
    litości można polubić, a i nie wiadomo, czy czasem nie ugryzie... ;-)

    Pitbull-kwadraciak. :)

    Mariusz [mr.]

  • 48. Data: 2010-05-12 16:51:06
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    dominik pisze:

    > IMHO o wiele ważniejszą informacją jest to:
    > http://www.dpreview.com/news/1005/10051103sonycamcor
    der.asp

    > Czyli sony równolegle wprowadza system ten do kamer video.

    Szkoda tylko, że kamera będzie miała rozdzielczość 12-14Mpx, zamiast 4,
    co by było sporym zapasem dla FullHD.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 49. Data: 2010-05-12 17:17:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Szkoda tylko, że kamera będzie miała rozdzielczość 12-14Mpx, zamiast 4,
    > co by było sporym zapasem dla FullHD.

    No ale to świetnie, a nie szkoda. Jakość ma szansę niesłychanie wzrosnąć.
    Chyba, że będą czytać co którąś linię - to wtedy lipa.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/

  • 50. Data: 2010-05-12 17:37:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 11 of May 2010 21:21, "Paweł W." wrote:

    > Dobrze się czujesz??? ;)

    Są już pierwsze reakcje na ten aparat:
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/evil_sony.jpg

    PS Exif demistyfikuje :-)