  • 11. Data: 2010-09-09 12:32:42
    Temat: Re: Sony bravia 37 czy 32 prosz? o porad?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-09 13:43, pawell32 pisze:

    > przesadzasz, nie jest tak źle

    Może przesadzam ale fakty są takie że zazwyczaj wszelkie polepszacze mam
    wyłączony w tv i była tak 10 lat temu jak kupiełem sony 32" z filtrami
    grzebieniowymi etc i jest tak dziś na kolejnym tv.

    Jeśli za przesadę uważasz zaś ocenę jakości sygnału polskich tv to jest
    to moja subiektywna ocena ;-) porównuję nadal do niemieckich kanałów

  • 12. Data: 2010-09-09 14:47:06
    Temat: Re: Sony bravia 37 czy 32 proszę o poradę
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-09 10:58, P. Gawryjołek pisze:
    > Użytkownik "pawell32"<p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze jedno pytanko: czy dużo zyskam przez połączenie zwykłego SD przez
    > component-video zamiast SCART ?
    > Pozdrawiam

    Wez poprawke na rachunki za prad x2

  • 13. Data: 2010-09-09 16:44:46
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-09 19:25, pawell32 pisze:

    > nie bardzo rozumiem do czego to odnosisz

    Do tego baranie ze belejaki LCD ma2 razy wiekszy pobor pradu niz banka.

  • 14. Data: 2010-09-09 17:22:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.09.2010 14:32, boxfish pisze:

    > Jeśli za przesadę uważasz zaś ocenę jakości sygnału polskich tv to jest
    > to moja subiektywna ocena ;-) porównuję nadal do niemieckich kanałów

    skupiam się na naszych kanałach. niemieckiego nie znam i nie mam
    tam co oglądać, a to że zawsze jakość tv mieli 2 klasy przed nami
    to fakt

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2010-09-09 17:25:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 16. Data: 2010-09-09 17:34:48
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-09 19:54, pawell32 pisze:

    > po pierwsze baranem sam jesteś.
    > po drugie jesteś mocno niedouczony
    > po trzecie PLONK

    Przyglup douczony TVNem

  • 17. Data: 2010-09-09 17:54:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 18. Data: 2010-09-09 18:15:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do tego baranie

    PLONK

  • 19. Data: 2010-09-10 18:27:02
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "P. Gawryjołek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, zamierzam wymienić stary kineskop na coś takiego jak w temacie.
    > nie ukrywam, ze kryterium jest także cena. 37 ma matryce 50Hz zaś 32 100
    > Hz (oba full HD cenowo podobne). Zawsze tych kilkanaście cali więcej ta
    > chyba fajniej choć pomieszczenie nie za duże.Obawiam się tylko czy przy
    > matrycy 50Hz nie będą zostawały zauważalne ślady przy szybkich ruchach na
    > obrazie.
    > Żródłem sygnału ma być satelita z ferdkiem FX6600. W przyszłości pewnie
    > jakiś HD. Proszę fachowców o radę żeby nie dać d..
    > Z góry dzięki. Pozdrawiam Piotr G.

    Ja mam 32W5500 - dopłaciłem do W zamiast brać serię V, bo chciałem 100hz.
    Na początku efekt bardzo nienaturalny, widoczny przy b. szybkim ruchu kadru
    albo obiektu. Po 2-3 tygodniach sie przyzwyczaiłem, a po 3 miesiącach już
    nie odróźniałem czy jest włączone czy wyłączone :-)

    Co do złącz - przez długi czas miałem podłaczony dekoder SD od UPC przez
    SCART i jak na moje oko było b.dobrze, nawet mimo, że sygnał composite.
    Wydaje mi się, że to Bravia Engine robi kawał dobrej roboty w sprawie
    obrazu SD.

  • 20. Data: 2010-09-10 18:41:43
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-10 20:27, mulczas pisze:

> [...]
    > SCART i jak na moje oko było b.dobrze, nawet mimo, że sygnał composite.
    > Wydaje mi się, że to Bravia Engine robi kawał dobrej roboty w sprawie

    Jak bedziesz mial kiedys mozliwosc to wlacz SD FTA niemieckie z satelity
    , bedziesz mial porownanie jak wyglada gowno i obraz SD.