    From: "Tmek" <T...@d...ek>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sony NEX-5N
    Date: Mon, 14 May 2012 22:16:40 +0200

    > Jestes pewien o czym piszesz?
    >
    > Bo po kolei:
    >
    > 1. AFAIK w tańszych sprzętach (no, do kilkudziesięciu k$$, nie będę
    > się spierał gdzie kończy się "tanio", nie mam pojęcia ;))
    > do wyboru mamy przysłonę elektroniczna i przewijana (hm... chyba tak
    > by wypadało przetłumaczyć "rolling"?)
    >
    > 2. Jesli chciałes skrytykowac, że TEN film dobrze by się nagrał
    > z elektroniczna, i brak tak badziewnego rozwiazania które występuje
    > w kompaktach dyskwalifikuje aparat (bo mógłby mieć w końcu jedno
    > i drugie), to
> [...]

    Sorry, ale cytujac Cie napisze: "Jestes pewien o czym piszesz?"

    1. Nie wiesz co to jest rolling shutter w aspekcie wideo i matrycy cmos
    2. nie rozruzniasz specyfiki dzialania ccd i cmos

    I na koncu dochodzisz do dziwnych wnioskow.
    Naprawde nie wiesz o czym piszesz.

    A sprzet patrzac na to jest wyjatkowo badziewny skoro moze osiagnac taki
    efekt.
    W cmos im krotszy czas migawki tym jelly jest bardziej widoczne.

    Tmek