  • 1. Data: 2010-03-13 21:49:18
    Temat: Sony Ericsson C510 ???
    Od: z <z...@g...pl>

    Przedłużam umowę i rozglądam się za nowym SE. Dlaczego SE? Bo tak i już :-)
    Stanęło ma SE C510. Moje wymagania spełnia.
    Założenia mam takie żeby nie był to gorszy telefon niż k750.
    Miło by było żeby był to odpowiednik K800 - lampa błyskowa) ale w tym
    przedziale cenowym chyba nie robią już z prawdziwą lampą.
    Czy w Orange jest jeszcze jakiś inny SE godny wzięcia pod uwagę???
    Tyle tych nowych modeli że już mam mętlik w głowie.

  • 2. Data: 2010-03-14 10:03:14
    Temat: Re: Sony Ericsson C510 ???
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    może C902

  • 3. Data: 2010-03-14 10:12:25
    Od: z <z...@g...pl>

    MAG pisze:
    > może C902

    Z tego co wiem to ma tez diody zamiast lampy.
    Orange nie oferuje.
    Dopiero 905 ma normalną lampę. 1000 zł więcej.
    Wolałbym mniej pixeli a szbszą reakcję aparatu.
    Jak pod tym względem ma się c510? Jest trochę szybsze od k750 czy k800???

  • 4. Data: 2010-03-14 10:23:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    z pisze:
> [...]
    > Czy w Orange jest jeszcze jakiś inny SE godny wzięcia pod uwagę???
    > Tyle tych nowych modeli że już mam mętlik w głowie.

    C510 to jest K800 tylko mniejszy, ladniejszy i szybszy.

  • 5. Data: 2010-03-14 13:16:46
    Od: z <...@w...pl>

    On 14.03.2010 11:23, Jan Strybyszewski wrote:

    > C510 to jest K800 tylko mniejszy, ladniejszy i szybszy.

    Właśnie znalazłem prawdziwego następcę k800
    C901 - ma lampę ksenonową i kosztuje 500 zł na allegro

  • 6. Data: 2010-03-17 21:12:24
    Od: z <z...@g...pl>

    z pisze:

    Ktoś może wie co się stało z dostępnością C510?
    Na infolinii i www brak.
    Może gdzieś w Lublinie w salonie Orange uchowała się srebrna sztuka?

  • 7. Data: 2010-03-18 18:46:56
    Od: z <...@g...pl>

    Podobno srebre c510 się wycierają i lepiej brać czarne.
    Prawda to???

  • 8. Data: 2010-03-20 15:49:36
    Od: z <z...@g...pl>

    z pisze:
    > Podobno srebre c510 się wycierają i lepiej brać czarne.
    > Prawda to???

    Ech... Nowsze nie znaczy lepsze :-(
    Tak samo jak kiedyś k550 robił gorsze zdjęcia od k750
    tak teraz c510 (niby porównywalny i do tego nowszy obiektyw) robi gorsze
    zdjęcia niż k800 - szum matrycy.

    PS. Wiem to tylko komórka ale skoro można było wyprodukować kultowy k800 ...

  • 9. Data: 2010-03-20 20:54:30
    Od: arek <a...@g...com>

    On 20 Mar, 16:49, z <z...@g...pl> wrote:
> [...]

    Zony srebrny sie nie wytarl po roku noszenia w torebce.

    > Ech... Nowsze nie znaczy lepsze :-(
    > Tak samo jak kiedyś k550 robił gorsze zdjęcia od k750
    > tak teraz c510 (niby porównywalny i do tego nowszy obiektyw) robi gorsze
    > zdjęcia niż k800 - szum matrycy.

    C510 to nie jest "foto-komorka". Pomijajac jakosc zdjec (autofocus,
    wizytowke,
    dokument a4 i dziecko na karuzeli sfoci - wystarczy), obsluga jest
    daleka
    od idealu - mam na mysli klapke oslaniajaca obiektyw.

    Obiektyw oslania dobrze, ale suchymi palcyma (np. na mrozie) otworzyc
    dosyc trudno. Smile-shuter niefunkcjonalny, a cale urzadzenie lubi
    sobie
    przymulic deczko (w porownaniu do k770i).

    > PS. Wiem to tylko komórka ale skoro można było wyprodukować kultowy k800 ...

    Najwyrazniej robienie kultowych aparatow z modulem GSM nie bylo
    oplacalne.

    BTW, c510 to niezly telefonik, dobra bateria, swietny w roli modemu
    HSDPA,
    wyglada przyzwoicie, lekki i funkcjonalny. Ale cudo to nie jest.

  • 10. Data: 2010-03-21 15:48:33
    Od: z <...@g...pl>

    Trochę się zawiodłem ale jako następca wysłużonego d750 ujdzie :-(

    Temat jedank ciągle aktualny bo bo k800 też swoje przeżył i zastanawiam
    się czy go remontować czy szukać c901, lub c905.
    nie chciałbym zamienic na gorszy (pod względem zdjęć oczywiście)