  • Data: 2014-02-13 20:28:25
    Temat: Re: Sony Cyber-Shot H400 - 63x
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-02-2014 09:40, mwwilk pisze:
    > Dla amatorów wycieczek i walenia rodzinnych zdjęć z każdej minuty
    > swojego życia i np. swojego dziecka się nada.

    Ten Sony nie byłby najlepszym wyborem do takich zastosowań.

    > Ciekawe dlaczego nie ma
    > nagrywania filmów w full hd kiedy dali 20.1 Mpixel. :|

    Też mnie to zdziwiło. Może ma to związek, że przy nagrywaniu jest
    dostępne to pełne zbliżenie optyczne? W każdym razie jestem zdania, że
    "filmik" można nakręcić smartfonem, a do filmów jednak wypada mieć
    kamerę a nie aparat (nie neguję potencjału tych najlepszych cyfraków,
    ale na nie mnie w tej chwili nie stać).

    --