  • 1. Data: 2009-06-30 20:57:09
    Temat: Sony A 300 LV na monitorze komputera?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Czy istnieje mozliwosc przekazania obrazu z LV Sony alpha 300 bezposrednio
    na komputer, tak aby podczas robienia zdjec kadrowac na ekranie komputera?
    Jeden z kolegow na tej grupie pisal ze tak wlasnie wykorzystuje LV ale
    niestety nie napisal z jakiego aparatu. Ja mam wlasnie Alpha 300 i bardzo
    jestem zainteresowany taka mozliwoscia.

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2009-07-01 06:16:44
    Temat: Re: Sony A 300 LV na monitorze komputera?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Tomasz pisze:
> [...]
    > Jeden z kolegow na tej grupie pisal ze tak wlasnie wykorzystuje LV ale
    > niestety nie napisal z jakiego aparatu. Ja mam wlasnie Alpha 300 i bardzo

    Podłączasz aparat do telewizora tym kabelkiem, który służy do
    pokazywania zdjęć z aparatu na ekranie telewizora i zamiast trybu pokazu
    zdjęć, włączasz tryb pracy LV. Powinieneś widzieć to, co na monitorze
    aparatu. Szczegóły sposobu podłączenia w instrukcji aparatu.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 3. Data: 2009-07-01 06:59:35
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > włączasz tryb pracy LV. Powinieneś widzieć to, co na monitorze aparatu.
    > Szczegóły sposobu podłączenia w instrukcji aparatu.

    W instrukcji aparatu jest owszem podane jakim kabelkiem i do jakich wtyczek
    podlaczyc telewizor lub komputer, nie ma tam natomiast ani jednego slowa o
    tym ze mozna LV zobaczyc na komputerze czy telewizorze.
    Ja nie mam ani telewizora ani kabelka do laczenia sie z telewizorem
    natomiast mam kilka komputerow i laptop i moje pytanie dotyczylo ogladania
    LV na ekranie komputera. Piszesz ze na telewizorze bedzie widac to co na LV
    w aparacie, ale czy Ty to wyprobowales czy tak tylko sobie wyobrazasz. Ja
    wielokrotnie probowalem ogladac LV na ekranie komputera ale niestety to mi
    nie dziala, dlaczego mialoby wiec dzialac na telewizorze?
    Jesli tak faktycznie to dziala to gotow jestem kupic jakis telewizor i
    odpowiedni kabelek, poniewaz jednak w instrukcji na ten temat milcza wiec
    sadze ze ten wydatek bedzie nadaremny.
    Pytam wiec nadal czy ktos z Was osobiscie wyprobowal ogladanie LV z Sony
    Alpha 300 na ekranie komputera lub telewizora?

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2009-07-01 07:56:14
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Pytam wiec nadal czy ktos z Was osobiscie wyprobowal ogladanie LV z Sony
    > Alpha 300 na ekranie komputera lub telewizora?

    Może to jakiś ślad, który ci pomoże. Co prawda ja mam aparat C450D, ale
    tak - w zestawie mam kabelek do podłączenia pod TV (większość aparatów
    takowy posiada, z kompaktami włącznie), na ekranie TV pojawia się to co
    zazwyczaj na wyświetlaczu aparatu, więc jeśli teraz uruchomisz LV, to i ten
    obraz również pojawi się na ekranie. Poza tym nie wiem jak w Sony ale, Canon
    dorzuca soft do aparatu, który umożliwia jego zdalną obsługę poprzez USB, w
    tym LV.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-07-01 11:06:31
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz <t...@w...pl> napisał(a):

    > Pytam wiec nadal czy ktos z Was osobiscie wyprobowal ogladanie LV z Sony
    > Alpha 300 na ekranie komputera lub telewizora?
    >
    > --
    > Tomasz

    Kabelek był w pudełku z aparatem. Idę sprawdzić, zaraz dam znać :-D

    Maciej

  • 6. Data: 2009-07-01 11:15:08
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Matt <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

    Można, widać to co na ekraniku aparatu normalnie, czyli parametry ekspozycji
    lub w trybie LV obraz z obiektywu z nałożonym np. histogramem. Czyli jak masz
    wejście AV do laptopa, to też można kadrować za jego pomocą, ale sygnał po
    kablu jest przesyłany analogowo.

    Maciej

  • 7. Data: 2009-07-01 14:43:54
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> [...]
    > masz
    > wejście AV do laptopa, to też można kadrować za jego pomocą, ale sygnał po

    Rzeczywiscie w pudelku od aparatu znalazlem zapomniany kabelek.
    Podlaczylem do telewizora i faktycznie dziala, widze to samo co na LV w
    aparacie.
    Problem jedynie w tym ze chcialbym to samo miec na komputerze lub laptopie
    gdyz telewisor mam za duzy a chcialbym miec calosc na biurku.
    W moim laptopie Acer Aspire 1690 Series, rowniez w innych komputerach
    niestety nie ma wejscia AV. Mam jednak nadzieje ze powinno byc to mozliwe
    rowniec poprzez zlacze USB. Moze istnieje jakis soft do tego celu?

    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2009-07-01 20:52:00
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

> [...]
    > niestety nie ma wejscia AV. Mam jednak nadzieje ze powinno byc to mozliwe
    > rowniec poprzez zlacze USB. Moze istnieje jakis soft do tego celu?

    W takim razie musisz kupic karte telewizyjna i podlaczyc pod nia, a soft,
    jesli producent nie przewidzial to raczej domorosly programista nie napisze
    jakiegos programu pod usb.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-07-02 14:08:54
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Norbert <x...@h...spam> napisał(a):
> [...]
    > jesli producent nie przewidzial to raczej domorosly programista nie napisze

    Niestety. Z tego co wiem, wejście USB jest cyfrowe, a sygnał kablem jest
    przesyłany analogowy. Nie da się tego softem zamienić.
    Możesz kupić zewnętrzny moduł TV z wejściem AV, np.:

    http://allegro.pl/item671324119_tuner_tv_zewnetrzny_
    usb_s_video_composite_hit.html

    i inne:
    http://allegro.pl/search.php?string=usb&from_showcat
    =1&category=4365&country=1&order=p&change_view=1

    Ja też mam do sprzedania kartę TV do komputera, ale wewnętrzną, wkładaną w
    gniazdo wewnątrz obudowy komp. stacjonarnego. Jeśli taka Ci odpowiada, mogę
    tanio sprzedać, bo leży w szafie i się kurzy.

    Maciej