    From: "Tomasz" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sony A 300 LV na monitorze komputera?
    Date: Wed, 1 Jul 2009 08:59:35 +0200

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał

    > Podłączasz aparat do telewizora tym kabelkiem, który służy do pokazywania
    > zdjęć z aparatu na ekranie telewizora i zamiast trybu pokazu zdjęć,
    > włączasz tryb pracy LV. Powinieneś widzieć to, co na monitorze aparatu.
    > Szczegóły sposobu podłączenia w instrukcji aparatu.

    W instrukcji aparatu jest owszem podane jakim kabelkiem i do jakich wtyczek
    podlaczyc telewizor lub komputer, nie ma tam natomiast ani jednego slowa o
    tym ze mozna LV zobaczyc na komputerze czy telewizorze.
    Ja nie mam ani telewizora ani kabelka do laczenia sie z telewizorem
    natomiast mam kilka komputerow i laptop i moje pytanie dotyczylo ogladania
    LV na ekranie komputera. Piszesz ze na telewizorze bedzie widac to co na LV
    w aparacie, ale czy Ty to wyprobowales czy tak tylko sobie wyobrazasz. Ja
    wielokrotnie probowalem ogladac LV na ekranie komputera ale niestety to mi
    nie dziala, dlaczego mialoby wiec dzialac na telewizorze?
    Jesli tak faktycznie to dziala to gotow jestem kupic jakis telewizor i
    odpowiedni kabelek, poniewaz jednak w instrukcji na ten temat milcza wiec
    sadze ze ten wydatek bedzie nadaremny.
    Pytam wiec nadal czy ktos z Was osobiscie wyprobowal ogladanie LV z Sony
    Alpha 300 na ekranie komputera lub telewizora?

    --
    Tomasz