  • Data: 2009-11-13 16:24:54
    Temat: Re: Sony 60W
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie sa moje teorie tyle, ze ja je znam i akceptuje.

    Mam wrażenie że chyba nie do końca

    > Prawo Ohma tym rzadzi co bezskutecznie chce wbic wszystkim i kazdemu z
    > osobna. Ja sie nie pogubilem, wszystko co napisalem podtrzymuje.

    Nie wiem czy dobrze robisz ;-). Zauważ że cały czas większość z nas próbuje
    wykazać nieprawdziwość Twojej teorii nt. "brania tyle mocy ile odbiornik
    potrzebuje" :-). Przeczytaj sobie dokładnie swój pierwszy post w tym wątku.
    Z jego treści wynika, że dzieje się tak niezależnie od napięcia, ponieważ
    stwierdziłeś że "na ogol w szereg ma cos wlaczone np. kondensator a
    najczesciej jego rezystancja jest kilkakrotnie wieksza. To go
    chroni przez pelna moca". Nie jest to prawdą, ponieważ jest to tylko kwestia
    przyłożonego napięcia :-). Dlatego uważam że się pogubiłeś...

    > Jestes elektronikiem, skonczyles studia,

    Nie jestem elektronikiem, a energetykiem z wykształcenia ;-). Dlatego nie
    wypowiadam się w ogóle na tematy stricte elektroniczne, bo po prostu jestem
    już w tym zacofany...

    > Pracujesz w firmie, laboratorium czy gdziekolwiek i zapewne masz dostep do
    > aparatury pomiarowej.

    Kiedyś tak, teraz już nie. Ale do czynienia z prądem mam na codzień ;-)

    > Wiekszosc dyskutantow z malymi wyjatkami wliczajc Ciebie,
    > nigdy w zyciu ani nie zbudowalo nawet najprostszego wzmacniacza

    Fakt, kiedyś udało mi się conieco zbudować. Nie chwaląc się niektóre rzeczy
    do dziś działają ;-). Sentyment nie pozwala mi ich zutylizować...