    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Date: Sun, 13 Mar 2016 16:08:51 +0100
    <nc0k8c$af0$1@node2.news.atman.pl> <nc12al$ko3$2@dont-email.me>
    <nc1dgs$34c$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nc1np4$hb7$1@node1.news.atman.pl> <nc297n$3ks$1@node1.news.atman.pl>
    <nc3a2k$jpc$1@gioia.aioe.org> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > To, że prawnicy nieoglądający programów o układach scalonych uzanwani
    > są za gorszy sort, a elektronicy nudzący się gdy telewizja pokazuje
    > chwasty, są jakoby sortem lepszym -- to jest jeszcze inna sprawa.

    Ale to akurat zależy od środowiska. Miewam do czynienia z dokładnie
    odwrotnymi i podobnymi sytuacjami i moim zdaniem akurat takie podejście
    świadczy tylko o "małości" takich ludzi - mają swoje kompleksy i w ten
    sposób próbują je maskować, bo przecież tak się ich nie pozbędą.
    A sam lubię pooglądać różne różniste filmy. Akurat "jak to jest
    zrobione" to tak sobie, poziom przekazywanej wiedzy zaczął być dość
    niski jak dla mnie, chociaż czasem człowiek się może czegoś nowego
    dowiedzieć. A lubię sobie pooglądać np "Pojemność 2400" - macie pojęcie
    co teraz pakują do ciągników? Ile elektroniki? Ale ja to ze wsi jestem,
    więc ta tematyka nie jest mi obca. O programach historycznych nie
    wspominając, tylko ilustracje filmowe są w nich z reguły mało
    przystające do tekstu :(

    Pozdrawiam

    DD