  • 1. Data: 2011-12-17 14:43:09
    Temat: Sonda
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy jest tu moze ktos, kto "archiwizuje" wszystkie odcinki Sondy? Na
    tvp kultura/historia (dokonac wyboru) powtarzaja wszystkie ca 500
    odcinkow? To tak dla potomnych aby zostalo "w sieci".

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-12-17 16:25:57
    Temat: Re: Sonda
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-17 15:43, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > tvp kultura/historia (dokonac wyboru) powtarzaja wszystkie ca 500
    > odcinkow? To tak dla potomnych aby zostalo "w sieci".

    Przeciez one leza od dawna w sieci , obudz sie.

  • 3. Data: 2011-12-17 21:02:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "NoTak" <g...@z...gov.pl> napisal w wiadomosci

    > Przeciez one leza od dawna w sieci , obudz sie.

    To co lezalo przed emisja na historii, to byl niewielki procent calosci.

  • 4. Data: 2011-12-17 21:10:23
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-17 22:02, Ghost pisze:

    > Uzytkownik "NoTak" <g...@z...gov.pl> napisal w wiadomosci

    > To co lezalo przed emisja na historii, to byl niewielki procent calosci.

    Wszystko odcinki jakie byly nagrane orpocz kilku ktore przep[adly leza
    od kilku lat do sciagniecia w necie wystarczy tylko lekko ruszyc dupsko.

  • 5. Data: 2011-12-17 23:54:03
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    >W dniu 2011-12-17 22:02, Ghost pisze:
    >>

    > Wszystko odcinki jakie byly nagrane orpocz kilku ktore przep[adly leza od
    > kilku lat do sciagniecia w necie wystarczy tylko lekko ruszyc dupsko.

    Lecza mnie takie glupiomadre odpowiedzi..
    Jak wiesz gdzie to napisz, niech i inni skorzystaja - nawet ci ktorym sie
    nie chce.
    "Sonda" akurtat byla na tyle spolegliwym tworem komuny ze mozna bylo z niej
    czerpac wiedze (i nadal mozna).
    Z zalem dostrzegam ze sie nie zmienia - nadal domena narodu pozostaja
    weekendowe zakupy w marketach (mam okazje mieszkac niedaleko tkaiego
    przybytku i widze co sie dzieje) i udawanie madrzejszych niz sie jest w
    rzeczywistosci.

    Adam

  • 6. Data: 2011-12-18 02:58:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-12-2011 o 00:54:03 erg <n...@n...pl> napisał(a):

    > Uzytkownik "NoTak" <g...@z...gov.pl> napisal w wiadomosci

    > Lecza mnie takie glupiomadre odpowiedzi..
    > Jak wiesz gdzie to napisz, niech i inni skorzystaja - nawet ci ktorym sie
    > nie chce.

    Może ktoś znajdzie odcinek który chciałby obejrzeć tutaj?
    http://www.filmy-dokumentalne.pl/spis-od-a-do-z

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 7. Data: 2011-12-18 08:06:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "NoTak" <g...@z...gov.pl> napisal w wiadomosci

    > Wszystko odcinki jakie byly nagrane orpocz kilku ktore przep[adly leza od
    > kilku lat do sciagniecia w necie wystarczy tylko lekko ruszyc dupsko.

    Bylo od razu napisac, ze leza w Twoim dupsku.

    To, ze caly komplet jest od dawna w sieci jest gownoprawda, jak znam zycie
    jestes z tych (internautow wspomnianych przez Lema) co widzieli
    kilkadziesiat odcinkow i zdaje sie im, ze to calosc.

  • 8. Data: 2011-12-18 08:08:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "NoTak" <g...@z...gov.pl> napisal w wiadomosci

    > Lecza mnie takie glupiomadre odpowiedzi..
    > Jak wiesz gdzie to napisz, niech i inni skorzystaja - nawet ci ktorym sie
    > nie chce.

    Nie napisze, bo na komplet poczekamy, az historia pokaze wszystko.

> [...]
    > weekendowe zakupy w marketach (mam okazje mieszkac niedaleko tkaiego
    > przybytku i widze co sie dzieje) i udawanie madrzejszych niz sie jest w

    Wiedza wiedza, styl i zaangazowanie tworcow programu powodowal, ze mial
    niepowtarzalna atmosfere.

  • 9. Data: 2011-12-18 09:32:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Dec 2011 22:10:23 +0100, NoTak
    <g...@z...gov.pl> wrote:
    > Wszystko odcinki jakie byly nagrane orpocz kilku ktore przep[adly
    leza
    > od kilku lat do sciagniecia w necie wystarczy tylko lekko ruszyc
    dupsko.

    Jakieś 3 lata temu był dostępny torent z ca 120 odcinkow, masz na
    myśli ta paczkę czy jest dostępna jakaś nowsza z większa liczba
    odcinków? (Bo te ~120 to przecież tylko 1/4 z tego co zostało
    wyemitowane)

    --
    Marek

  • 10. Data: 2011-12-18 12:53:32
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-18 09:08, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Nie napisze, bo na komplet poczekamy, az historia pokaze wszystko.

    > Wiedza wiedza, styl i zaangazowanie tworcow programu powodowal, ze mial

    Historia nie pokaze wszystkiego bo czesc odcinkow podczas transformacji
    ustrojowej ulegla skasowaniu.