  • 11. Data: 2011-12-18 14:39:39
    Temat: Re: Sonda
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    http://chomikuj.pl/Sonda_TV/Odcinki+Sondy

    --
    ZeN

  • 12. Data: 2011-12-18 15:50:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Dec 2011 13:53:32 +0100, NoTak
    <g...@z...gov.pl> wrote:

    >Historia nie pokaze wszystkiego bo czesc odcinkow podczas transformacji
    >ustrojowej ulegla skasowaniu.

    Już pisałem, nie podczas transformacji. I nie miało to nic wspólnego z
    polityką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-12-19 07:46:18
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    NoTak <g...@z...gov.pl> napisał(a):

    >Przeciez one leza od dawna w sieci , obudz sie.

    Jakosc porownywales?

  • 14. Data: 2011-12-19 07:48:24
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    NoTak <g...@z...gov.pl> napisał(a):

    >Wszystko odcinki jakie byly nagrane orpocz kilku ktore przep[adly leza
    >od kilku lat do sciagniecia w necie wystarczy tylko lekko ruszyc dupsko.

    Wiele odcinkow Sondy przepadlo bezpowrotnie poniewaz zostalo skasowane.
    Swego czasu TVP odpowiedzialo nawet na pismo z zapytaniem o udostepnienie
    reszty archiwum.

  • 15. Data: 2011-12-19 09:09:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To, ze caly komplet jest od dawna w sieci jest gownoprawda, jak znam zycie
    > jestes z tych (internautow wspomnianych przez Lema) co widzieli
    > kilkadziesiat odcinkow i zdaje sie im, ze to calosc.

    Ponad 200 odcinków bylo dostepnych min. z emula, to co teraz leci w TV
    "archiwizuja" np. prywatne trackery.

  • 16. Data: 2011-12-19 16:43:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisal w wiadomosci

    > Ponad 200 odcinków bylo dostepnych min. z emula,

    Nigdy nie zarejstrowalem na emulu 200 odcinkow, chyba, ze liczysz te, ktore
    sie powielaly.

    > to co teraz leci w TV "archiwizuja" np. prywatne trackery.

    Chwala im za to.

  • 17. Data: 2011-12-20 09:00:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nigdy nie zarejstrowalem na emulu 200 odcinkow, chyba, ze liczysz te,
    > ktore sie powielaly.

    Nie, licze to co mam na dysku, numeracja sie nie powtarza wiec zakladam, ze
    sie nie powtarzaja.