  • 11. Data: 2011-09-02 08:17:41
    Temat: Re: Sonda
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    > Ja powoli przestaję korzystać z TV, i pewnie świat pójdzie w tą stronę.
    > Lepszy jest internet/książki/czasopisma, chodź te ostatnie to tylko te do
    > których piszą naukowcy.
    > Filmów w TV to już w ogóle nie da się oglądać: zaczyna się o 20 a kończy o
    > 23 jak dobrze pójdzie, w tym filmu jest z 50%.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Maksymilian Dutka
    bardzo podoba mi sie określenie naukowcy ostatnio tak często zmieniają
    poglądy ze należy sie zastanowcic czy sa miarodajni . No ale to inny temat
    teraz młodzi wierzą w papkę podawaną pod nazwa nauka .

  • 12. Data: 2011-09-02 08:34:02
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> napisał w
    wiadomości news:j3oncn$lg5$1@inews.gazeta.pl...

    > Filmów w TV to już w ogóle nie da się oglądać: zaczyna się o 20 a kończy o
    > 23 jak dobrze pójdzie, w tym filmu jest z 50%.

    Rozwiązanie jest takie: o 20 włączam nagrywanie, o 21:30 zaczynam oglądanie
    i pomijając reklamy kończę równo z filmem o 23.
    P.G.

  • 13. Data: 2011-09-02 11:54:26
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-01 07:16, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > http://www.plejada.pl/3,51412,news,1,1,kultowy-progr
    am-wraca-do-tvp,artykul.html

    I obejrzą to dinozaury - roczniki ~60-80. Kicha. Sam rzuciłbym okiem,
    ale to nie dla wszystkich płacących abonament. Żeby ten program puścili
    z jakąś syntezą, program wykorzystać jako rzut historyczny i jak
    sprawdziło się to w praktyce dziś.
    A tak, zapchanie ramówki, bo nie ma co puszczać:)

  • 14. Data: 2011-09-02 15:37:32
    Od: "maniek" <m...@m...pl>

    "Ryszard G." news:j3pro0$7ir$1@news.onet.pl

    > Jeszcze żeby zmusić nadawców do nadawania pilota reklam,
    > aby można było skorzystać
    > z wynalazku ustawiania poziomu dżwięku podczas nadawania reklam...

    Tyle byłu szumu o te głośniejsze reklamy, była nawet jakaś ustawa z
    okrąglaka na wiejskiej i co? Tydzień fonia w reklamach była na poziomie
    reszty programów.
    Szum minął i od nowa jest takie samo g...
    Jakie to typowo polskie...
    Kolejną rzeczą która bym wywalił z TV to reklamy wszelakich farmaceutyków.
    Teraz to się nie nazywa lekarstwo tylko suplement diety. Lepsze są
    opakowania po 100szt. bo można się więcej nażreć. Niedługo będą na wiaderka
    sprzedawać to g...
    I mega obłudą po skończonych reklamach jest dalszy ciąg reklam w bloku
    "sponsorem programu jest, był..." Obłuda na max. Oczywiście nikt nie
    wprowadzi ustawy zakazującej takich durnych praktyk - generalnie w tym kraju
    trzeba wszystko ustawowo regulować, bo inaczej wszystko na opak.
    Polska kraj uwsteczniający się i ktoś dzięki temu na głupkach robi biznes.
    A 500 utrzymanków podatnika na wiejskiej śmieje się 38mln ludzi w oczy.

    Wracając do sondy.
    Jak ktoś z obecnych ma dostęp do tej TVP Historia to proszę zrobić rip.
    Chciałbym zobaczyć jak to będzie wyglądać jakościowo względem tego co po
    necie krąży.
    Jak zwykle emisja w telewizji, do której dostęp ma 10% polskiego
    społeczeństwa.
    Po co komu taka niby "publiczna" tvp.
    Sprywatyzowałbym to w pieron i by się skonczyło mękolenie o abonament i
    robienie łaski (tym, którzy ponoć tworzyli tą telewizję z własnych podatków)
    żeby cokolwiek ambitnego wyemitować. Bo oczywiście sondy nie można puścić na
    tvp1
    Lepiej w tym samym czasie emitować jakieś g...

  • 15. Data: 2011-09-02 17:11:13
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 01.09.2011 17:33, Mirek wrote:

    > Pytanie zasadnicze czy będzie coś poza odcinkami, które znamy z
    > internetu (wydane na kasetach VHS).

    No i poszła pierwsza. Odcinek znany z kaset "Kodeks Kosmosu". Jakość
    wyraźnie lepsza od tego co w sieci, ale były jakieś zakłócenia -
    regularne "iskierki" i raz zanikł dźwięk - nie było tego w tym z sieci.
    No i napis "naranie archiwalne z 1988 roku" a tymczasem wg tego:
    http://sonda.net.vot.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=10&Itemid=17
    data emisji to 27-03-1986r.
    Przydał by się jakiś współczesny suplement po każdym odcinku.

    Mirek.

  • 16. Data: 2011-09-02 17:15:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan maniek napisał:

> [...]
    > necie krąży.
    > Jak zwykle emisja w telewizji, do której dostęp ma 10% polskiego

    TVP Historia jest w multipleksie DVB-T, który zdaje się jest dostępny
    gdzieś tak bliżej 90. niż 10% ludzi w Polsce. Mylę się? (Może tak, słabo
    jestem zainteresowany odbiorem TV.)

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2011-09-02 18:56:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Friday, September 2, 2011, 7:11:13 PM, you wrote:

> [...]
    &view=article&id=10&Itemid=17
    > data emisji to 27-03-1986r.
    > Przydał by się jakiś współczesny suplement po każdym odcinku.

    A ja na Cyfrze+ nie mam TVP Historia :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-09-02 19:23:16
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.09.2011 20:56, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A ja na Cyfrze+ nie mam TVP Historia :(

    Przecież leci FTA z Astry.
    BTW: Po przestudiowaniu tego:
    http://www.tk.pl/sonda/wykaz/wykaz.htm
    Widzę, że ciężko będzie (mi) trafić na coś nowego - większość odcinków,
    ktorych nie ma w sieci po prostu już nie istnieje.

    Mirek.

  • 19. Data: 2011-09-02 22:48:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Friday, September 2, 2011, 9:23:16 PM, you wrote:

    > Przecież leci FTA z Astry.

    Ale nie wiem, gdzie mam to znaleźć - poza tym Cyfra chyba nadaje z
    HotBirda?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-09-02 23:57:25
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > TVP Historia jest w multipleksie DVB-T, który zdaje się jest dostępny
    > gdzieś tak bliżej 90. niż 10% ludzi w Polsce. Mylę się? (Może tak, słabo
    > jestem zainteresowany odbiorem TV.)

    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-3

    TVP Historia jest w MUX-3 a ten obejmie swoim zasięgiem 45% Polski do 27
    października 2011. Na razie jest przynajmniej 20%. Wszystko zależy od
    kolejności włączania nadajników, bo oczywiscie nie wszystkie nagle
    zostaną włączone 27 października.
    Maciek