-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Sokratesa cd (2)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5ec818a4$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5ec827e0$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec8b853$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5ec96b88$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5eca2c81$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<5eca51e9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<5eca5c95$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<5eca61a2$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5eca6b03$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<5eca9ee3$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecadf61$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecb4b92$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecb9664$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecc2ca1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecc9f49$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecd74cf$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecd7b8d$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecd8385$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Tue, 26 May 2020 23:17:08 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.8.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5ecd8385$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 59
Message-ID: <5ecd8756$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1590527830 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 80.53.118.49:52585
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4457
X-Received-Body-CRC: 816697715
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2678725
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-05-26 o 23:00, Shrek pisze:
> W dniu 26.05.2020 o 22:26, cef pisze:
>
>> Nie ma sensu wyliczanie jeśli Ty zakładasz, że trzeba mieć zapas
>> na przyjechanie samochodu.
>
> Jak nie ma, jak według ciebie właśnie jest? Zakładasz nie dość, że ma
> być bezpiecznie przy 70, to przy 140 też, co przekłada się na niemal pół
> kilometra a potem twierdzisz, że wystarczy 20-30 metrów?
>
>
>> Na ułamek sekundy przed postawieniem
>> nogi na przejściu, to żeby ten samochód się ze mną spotkał musi być
>> niecałą sekundę
>> przed czyli jakieś 40m
>
> NIe - 360 metrów. Wylicznia masz. Chcesz dyskutować z wzorami fizycznym
> na drogę w ruchu jednostajnym prostoliniowym?
Nie dyskutuję z wzorami, tylko z Twoimi założeniami.
W tym konkretnym przypadku - na Sokratesa-
widać,że jak pieszy wystawia nogę zza samochodu,
który się zatrzymał, to ten żólty jest dwie, może trzy długości przed
przejściem. To jest 360m? Czy to jest 20-30m?
>> i po kolejnym ułamku sekundy z tej odległości ocenię
>> czy jedzie wolno czy szybko i wtedy nie wchodzę.
>> To Ty się mylisz o rząd.
>
> LOL - masz policzone, ale twoje głębokie przekonanie jest lepsze. Jesze
> raz. Masz do przejścia 7 metrów. 7 sekund. Samochód jedzie 40 metrów na
> sekundę. Tu nie ma dyskusji 7*40=280 meterów bez żadnego zapasu. A
> przecież chcesz przejść bezpiecznie. 2 sekundy zapsau i masz 360. A
> skoro w swoich założeniach dopuszczasz 40m/s to dlaczego nie 60? No i
> wychodzi pół kilosa. Patrzysz - nie ma. Przechodzisz, bum. Tyle z twojej
> nadprzyrodzonej ostrożności.
Tu masz błąd w założeniach - "patrzę - nie ma"
I co dalej - idziesz zamkniętymi oczami i uszami te 7 sekund?
Wydłużasz też czas przejscia, żeby uzasadnić te 400m.
a w praktyce - jak na tym filmie decyduje 30-40m
Klasyczne SISO.
>>> A odmawiam?
>>
>> Takie odniosłem wrażenie i tylko dlatego się wmieszałem w ten watek.
>> Nie dopuszczasz własnie, że mógłby dla swojego dobra decydować
>> czy wchodzi pod koła czy nie, bo Ci się wydaje, że to umniejszy winę
>> kierowcy?
>
> Może w ogóle nie wchodzić. A jak chce to ma pieprzone prawo nie
> spodziewać się debila jadącego 140, zmieniającego pasy i w dodatku
> omijającego pojazdy, które zatrzymały się przed przejściem w celu
> przepuszczenia pieszego. Takiego komba nikt się nie spodziewa. Jak
> chcesz to mozesz go uniknąć siedząc w piwnicy.
Właśnie omijającego tych przepuszczających spodziewam się najbardziej.
I to chciałbym,żeby piesi rozumieli.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.20 23:40 Shrek
- 26.05.20 23:56 kk
- 27.05.20 03:36 mk4
- 27.05.20 06:47 cef
- 27.05.20 08:53 Shrek
- 27.05.20 13:48 ąćęłńóśźż
- 27.05.20 14:26 ąćęłńóśźż
- 27.05.20 14:24 ąćęłńóśźż
- 27.05.20 16:55 cef
- 27.05.20 16:58 cef
- 27.05.20 17:09 ąćęłńóśźż
- 27.05.20 17:55 cef
- 27.05.20 18:10 ąćęłńóśźż
- 27.05.20 18:25 kk
- 27.05.20 20:41 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=