eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySokratesa cd (2)Re: Sokratesa cd (2)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Sokratesa cd (2)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5ec818a4$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5ec827e0$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec8b853$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ec96b88$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eca2c81$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca51e9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca5c95$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca61a2$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca6b03$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca9ee3$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecadf61$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecb4b92$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecb9664$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecc2ca1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecc9f49$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd74cf$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd7b8d$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd8385$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 26 May 2020 23:17:08 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.8.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ecd8385$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 59
    Message-ID: <5ecd8756$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1590527830 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 80.53.118.49:52585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4457
    X-Received-Body-CRC: 816697715
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2678725
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-05-26 o 23:00, Shrek pisze:
    > W dniu 26.05.2020 o 22:26, cef pisze:
    >
    >> Nie ma sensu wyliczanie jeśli Ty zakładasz, że trzeba mieć zapas
    >> na przyjechanie samochodu.
    >
    > Jak nie ma, jak według ciebie właśnie jest? Zakładasz nie dość, że ma
    > być bezpiecznie przy 70, to przy 140 też, co przekłada się na niemal pół
    > kilometra a potem twierdzisz, że wystarczy 20-30 metrów?
    >
    >
    >> Na ułamek sekundy przed postawieniem
    >> nogi na przejściu, to żeby ten samochód się ze mną spotkał musi być
    >> niecałą sekundę
    >> przed czyli  jakieś 40m
    >
    > NIe - 360 metrów. Wylicznia masz. Chcesz dyskutować z wzorami fizycznym
    > na drogę w ruchu jednostajnym prostoliniowym?

    Nie dyskutuję z wzorami, tylko z Twoimi założeniami.
    W tym konkretnym przypadku - na Sokratesa-
    widać,że jak pieszy wystawia nogę zza samochodu,
    który się zatrzymał, to ten żólty jest dwie, może trzy długości przed
    przejściem. To jest 360m? Czy to jest 20-30m?

    >> i po kolejnym ułamku sekundy z tej odległości ocenię
    >> czy jedzie wolno czy szybko i wtedy nie wchodzę.
    >> To Ty się mylisz o rząd.
    >
    > LOL - masz policzone, ale twoje głębokie przekonanie jest lepsze. Jesze
    > raz. Masz do przejścia 7 metrów. 7 sekund. Samochód jedzie 40 metrów na
    > sekundę. Tu nie ma dyskusji 7*40=280 meterów bez żadnego zapasu. A
    > przecież chcesz przejść bezpiecznie. 2 sekundy zapsau i masz 360. A
    > skoro w swoich założeniach dopuszczasz 40m/s to dlaczego nie 60? No i
    > wychodzi pół kilosa. Patrzysz - nie ma. Przechodzisz, bum. Tyle z twojej
    > nadprzyrodzonej ostrożności.

    Tu masz błąd w założeniach - "patrzę - nie ma"
    I co dalej - idziesz zamkniętymi oczami i uszami te 7 sekund?
    Wydłużasz też czas przejscia, żeby uzasadnić te 400m.
    a w praktyce - jak na tym filmie decyduje 30-40m
    Klasyczne SISO.

    >>> A odmawiam?
    >>
    >> Takie odniosłem wrażenie i tylko dlatego się wmieszałem w ten watek.
    >> Nie dopuszczasz własnie, że mógłby dla swojego dobra decydować
    >> czy wchodzi pod koła czy nie, bo Ci się wydaje, że to umniejszy winę
    >> kierowcy?
    >
    > Może w ogóle nie wchodzić. A jak chce to ma pieprzone prawo nie
    > spodziewać się debila jadącego 140, zmieniającego pasy i w dodatku
    > omijającego pojazdy, które zatrzymały się przed przejściem w celu
    > przepuszczenia pieszego. Takiego komba nikt się nie spodziewa. Jak
    > chcesz to mozesz go uniknąć siedząc w piwnicy.

    Właśnie omijającego tych przepuszczających spodziewam się najbardziej.
    I to chciałbym,żeby piesi rozumieli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: