  • 21. Data: 2009-06-04 13:51:41
    Temat: Re: Soenke Petersen-sparalizowany
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    d...@w...pl pisze:
    > ta, a na przerwach w szkole - kapsle
    > pamietam ten od coca-coli to byl Sam Ermolenko

    bezedura! w kapsle to był wyscig pokoju! a od oranzady byl Szurkowski!

    tiaaa... dekady sie mie pomylily... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2009-06-04 13:56:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    d...@w...pl pisze:
    > Wystarczy pójść w trakcie zawodow, poczuc zapach spalin i zobaczyc
    > rywalizacje

    no dobra odszczekuje i uznaje ten argument = pobudzanie mlodziezy do
    zainteresowaniem 2OO! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-06-04 14:27:51
    Temat: Re: Soenke Petersen-sparaliżowany
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości

    > No po prostu piękny żużel jest.

    I piękny i dziwny. Spośród kilku tysięcy kibiców na meczu,
    mało który jeździ na motocyklu, a większość wręcz
    ich nie kojarzy ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 24. Data: 2009-06-04 14:47:19
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    "(pj)"no dobra odszczekuje i uznaje ten argument = pobudzanie mlodziezy do
    zainteresowaniem 2OO! ;-)

    Chodzi o zainteresowanie mlodziezy dwoma kólkami???
    No bo chyba nie motocylkem??? przeciez to co jezdzi na zuzlu ma tyle
    wspolnego z motocyklem co F1 z z samochodem osobowym a nawet mniej.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 25. Data: 2009-06-04 16:52:16
    Od: t...@g...com

    On 4 Cze, 16:47, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    > Chodzi o zainteresowanie mlodziezy dwoma kólkami???
    > No bo chyba nie motocylkem???

    Wystarczy zainteresować się trochę historią żużla.
    Wg wikipydy "Ścigano się nieregularnie na motocyklach drogowych,
    zazwyczaj na nawierzchniach trawiastych, torach kolarskich lub do
    wyścigów chartów."
    Nie trzeba się zaraz cofać do wątpliwej prehistorii..
    Sprzęty dostosowano do jazdy w kółko i pod najlepsze osiągi - co w tym
    dziwnego?
    Żużel ewoluował jak każdy sport ale nadal jest to sport motocyklowy.

  • 26. Data: 2009-06-04 18:55:27
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów
    >żuzlowych....

    No jak nie... ale moj rowerek mial wiecej wspolnego z zuzlem niz
    norma:)
    O "naturalnosci" poniektorych sportow motorowych to by pewnie mozna
    lata dyskutowac, taki trial we wspolczesnej formie chocby, czy albo te
    tam smieszne wyscigi...
    Kazdy ma takie cus co go rusza i wystarczy.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 27. Data: 2009-06-05 06:34:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Arni pisze:

    > no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów
    > żuzlowych....
    > Zabrałem dzieciaki na otwarcie nowegostadionu w Toruniu, bardzo im sie
    > podobało.

    Podobno bilety rozeszły się błyskawicznie?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 28. Data: 2009-06-05 06:49:10
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Don Pedro pisze:

    > Podobno bilety rozeszły się błyskawicznie?

    w jakies 2-3 godziny. Nie wiem ile z 15 tys biletów było w wolnej
    sprzedazy, ja mam z firmy (sponsor). Mam kilka zdjec i nawet jakis
    filmik z pokazu sztucznych ogni, jakby ktos byl zainteresowany...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 29. Data: 2009-06-05 09:09:02
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Arni pisze:

    > w jakies 2-3 godziny. Nie wiem ile z 15 tys biletów było w wolnej

    Kufra, mieliśmy iść z przyjaciółmi tambylcami i nie zdążyli biletów
    zanabyć. Oglądaliśmy więc w TV, ale za oknem i tak ryk silników było
    słychać.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 30. Data: 2009-06-05 14:20:18
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > dziwnego?
    > Żużel ewoluował jak każdy sport ale nadal jest to sport motocyklowy.

    Wlasnie nie jest. Zuzel to zuzel. Zobacz na stronie PZM. Podpowiem:
    samochody, motocykle, zuzel, karting.
    W sportach motocyklowych mamy nastepujace dyscypliny (w Polsce): motocross,
    cross country (od niedawna osobno), enduro, trial, wyscigi motocyklowe,
    skutery i supermoto.

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk