  • 31. Data: 2009-06-06 01:22:39
    Temat: Re: Soenke Petersen-sparalizowany
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Michał Demczuk napisał(a):
    >Tomistrz wrotki:

    [...]
    > Wlasnie nie jest. Zuzel to zuzel. Zobacz na stronie PZM. Podpowiem:
    > samochody, motocykle, zuzel, karting.
    > W sportach motocyklowych mamy nastepujace dyscypliny (w Polsce): motocross,
    > cross country (od niedawna osobno), enduro, trial, wyscigi motocyklowe,
    > skutery i supermoto.

    Ty stoisz po drugiej stronie barykady i jestes nieobiektywny ;)

  • 32. Data: 2009-06-08 18:02:30
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    zbigi wrote:

    > [...]
    >
    > Ty stoisz po drugiej stronie barykady i jestes nieobiektywny ;)

    Ta sobie tylko pop...m dla przyjemnosci :)
    ... i nawet troche mi wychodzi, ale jeszcze musze popracowac:
    http://www.zubix.com.pl/enduro/2009/opole/EM4E2E3Y.H
    TM

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 33. Data: 2009-06-08 20:16:35
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 8 Cze, 20:02, "Michał Demczuk" <m...@i...pl> wrote:
    > Ta sobie tylko pop...m dla przyjemnosci :)
    > ... i nawet troche mi wychodzi, ale jeszcze musze
    popracowac:http://www.zubix.com.pl/enduro/2009/opole
    /EM4E2E3Y.HTM

    Osz kurde! Tylko weź nie przejdź na zawodowstwo

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 34. Data: 2009-06-10 04:11:35
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Michał Demczuk napisał(a):

    > Ta sobie tylko pop...m dla przyjemnosci :)
    > ... i nawet troche mi wychodzi, ale jeszcze musze popracowac:
    > http://www.zubix.com.pl/enduro/2009/opole/EM4E2E3Y.H
    TM

    No! Mowilem, zes zaangazowany i wypowiadac sie nie powinienes ;)
    Ale - gratulacje! :)

  • 35. Data: 2009-06-10 05:18:44
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    zbigi napisał(a):
    > Michał Demczuk napisał(a):
    [...]
    > No! Mowilem, zes zaangazowany i wypowiadac sie nie powinienes ;)

    Wroc! Nie "nie powinienes" a "Twoja opinia jest niemiarodajna".
    Przepraszam, wyszlo na to, ze zabraniam komus wypowiadania sie :(

  • 36. Data: 2009-06-15 09:26:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Michał Demczuk" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > W sportach motocyklowych mamy nastepujace dyscypliny (w Polsce):
    > motocross, cross country (od niedawna osobno), enduro, trial, wyscigi

    Czekam na dirt track.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj