  • Data: 2011-07-08 08:13:33
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Wierzysz w zwycięstwo PiSu? Po moim trupie...

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Miliony-na-nowe-fo
    toradary,wid,12947230,wiadomosc.html?ticaid=1c9f8
    To tylko jeden przypadek z czasów rządów kolesia głoszącego "tylko
    facet bez prawa jazdy może wydawać pieniądze na fotoradary".
    To PO wprowadza ten zamordyzm przed którym ostrzegało w kampanii :)
    (ale tutaj nie gadajmy więcej o polityce)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski