    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Date: Sun, 4 Feb 2018 12:37:59 +0000
    <p4v09t$2lu$1$opajak@news.chmurka.net> <1jxy32xvhp15r$.dlg@myjk.org>
    <5a73244c$0$571$65785112@news.neostrada.pl> <16wcffx5pkfp0$.dlg@myjk.org>
    <5a743feb$0$577$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5a74bf13$0$599$65785112@news.neostrada.pl> <n2oq7dcr31go$.dlg@myjk.org>

    W dniu 02.02.2018 o 21:18, Myjk pisze:
    > Fri, 2 Feb 2018 20:42:10 +0100, T.

    > Nie byłeś widać w domu z WM, o spaniu nie wspomnę -- skoro nie doceniasz
    > tego systemu a wręcz uważasz to za bzdurę porwónując do biura. Z
    > chłodzeniem to samo -- rozumiem że Ty z tych co muszą się dobrze spocić by
    > poczuć się mężczyzną? :P

    po prostu jeszcze się nie wprowadził do swojego wymarzonego domu :) jak
    to mówią dopiero trzeci dom stawia się dla siebie - już bez kominka :)
    Ja wprowadziłem się do domu z kominkiem, wyburzyłem go podczas remontu
    (niedługo po zakupie) i miałem zamiar przenieść do rogu bo dużo miejsca
    zajmował - na szczęście te 2-3 miesiące wystarczyły, żeby być pewnym, że
    to zbędne :)

    > Chcę mieć dom komfortowy i bezobsługowy.

    ja też innego podejścia nie rozumiem

    Gdybym kominy pobudował (z WG),
    > kominek, czy nawet zainstalował gazowe ogrzewanie, byłby przeraźliwie
    > obsługowy -- tak jak mój obecny dom. No nie, już z tego wyrosłem -- w końcu
    > XXI wiek mamy, mieszkamy w Europie, a nie w średniowiecznej Afryce. Chociaż
    > jak czytam ludzi, to raczej bliżej nam mentalnie do Afryki, niestety.

    a co takiego jest obsługowego w gazowym piecu?

    p.s. ja dostawiałem drugi piecyk w domu (dom dwurodzinny) i komin mam
    tylko wystawiony na zewnątrz, teraz jestem w UK i tutaj większość
    piecyków gazowych ma tylko metr komina

    kominek jest bardzo fajny...w czyimś domu :) jak kupisz sobie PC to
    zamiast pokazywać znajomym jak fajnie jest rąbać drzewo i sprzątać wokół
    kominka, będziesz mógł pokazywać wykresy jak to trzy dni temu mało prądu
    zużyłeś, siedząc na tej samej kanapie w większym i czystym salonie ;)

    > Ja wolę się jednak nie truć, skoro nie muszę. Palenie w kominku to dla mnie
    > wizja syfów z komina wylatających, którymi jako pierwszy będę oddychać, to
    > wizja kupy roboty z przygotowaniem paliwa, później sprzątania i w końcu
    > puszczonych przez komin pieniędzy do ogrzania atmosfery.

    ja tam eko nie jestem, ale też roboty dodawać sobie nie lubię

    Łukasz