  • Data: 2018-01-29 13:15:23
    Temat: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-29 o 11:18, Myjk pisze:

    > Ja tu nie piszę o cenach, tylko odnoszę się od podlinkowanego "genialnego
    > filmu". Jak któs bierze auto praktycznie miejskie gdzie 80km to maks co się
    > przejeżdża i się nagle jedzie w trasę w ten sposób próbując pokazać
    > "prawdę" o elektrykach to trzeba na takiego typa spuścić zasłonę milczenia
    > i nic więcej.

    Nieprawda.
    Skoro komputer pokładowy pokazuje na początku podróży zasięg sto
    dwadzieścia kilka kilometrów to jadący ma prawo liczyć że te sto
    dwadziescia kilka kilometrów przejedzie.
    Skoro zdycha po 80km to warto o tym poinformować oglądających.
    A durni fan boye mogą sobie siać bzdurną propagandę że pojazdem o
    zasięgu 120km można tylko 80km i tylko po mieście. :(