  • Data: 2018-01-29 14:39:28
    Temat: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 29 Jan 2018 14:01:16 +0100, J.F.

    > No coz, moj diesel po zatankowaniu pokazuje zasieg ~1100km, ktory z
    > kolejnymi kilometrami spada bardziej niz by to wynikalo z
    > przejechanych kilometrow.

    Jechałem właśnie do Włoch nowym Outlanderem -- po tankowaniu pokazywał 780
    km na baku, przejeżdżał nie więcej niż 500. :P Że też jeszcze są ludzie
    (choć w przypadku Twojego przedpiszcy siedzącego już u mnie w kiblu mnie to
    wcale nie zaskoczyło) co się dziwią że zasięg podawany przez producenta czy
    choćby komputer ma się najczęściej nijak do realnych wyników. Przecież to
    zależy wielu bardzo wielu czynników. Często nawet lekki wiatr w maskę może
    zwiększyć drastycznie spalanie, podobnie jak może to zrobić nawet lekka
    górka -- o wpływie stopy kierownika nie wspomnę. No ale wiadomo, przecież
    takie rzeczy to dotyczą tylko gófnianych elektryków -- spalinowce są z
    zasady odporne.

    --
    Pozdor
    Myjk