  • 11. Data: 2015-01-05 20:52:59
    Temat: Re: Smutek i zaduma...
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-01-05 01:00, adam wrote:

    > Piękne

    tez jestem oczarowany tym bajkowym malowanym obrazem 8)

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2015-01-05 21:43:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 05 Jan 2015 11:26:21 +0100, Artur Miller <n...@n...com>
    wrote:

    >jak widać nie tym razem. dojechałem trzymając się drogi i utrzymując
    >rozsądną prędkość. z zimowymi oponami tylko na przodzie (tu link
    >mentalny do dyskusji "czy to ma sens" - tył mnie nie wyprzedzał na
    >zakrętach, bączków nie kręciłem, żony nie biłem a dzieci głodne nie chodzą)

    Urzekła mnie Twoja historia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2015-01-05 22:02:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2015 14:16:54 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ja bym poszedł dalej - do miasta to zimówki średnio potrzebne - ile dni
    > w roku jeździsz rzeczywiście po śniegu? Ja w tym roku jeszcze nie
    > jeździłem - nawet jak padał, to było po prostu mokro - a w takich
    > warunkach to akurat zimówka się słabo spisuje.

    A dzis we wrocku snieg padal i lod lezy na ulicach.
    I jak znam zycie - juz z tym nikt nic nie zrobi, bo jutro wolne :-)

    J.

  • 14. Data: 2015-01-05 22:45:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-05 22:02, J.F. wrote:

    > A dzis we wrocku snieg padal i lod lezy na ulicach.

    Na lód to zimówki specjalnie nie pomogą. Naprawdę wydaje mi się, że na
    "zimę w mieście" całoroczne wypadają lepiej niż zimowe, które są tak
    naprawdę na śnieg, którego przez większośc czasu nie ma. Bardziej mnie
    interesuje jak całoroczne wypadną latem.

    Shrek.

  • 15. Data: 2015-01-06 00:16:53
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-05 o 21:43, jerzu pisze: