    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Smuga
    Date: Thu, 29 Jun 2023 17:14:37 +0200

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > https://photos.app.goo.gl/328ikuxQU33Bp1cPA
    >
    > Co to za wstrętna smuga światła na mym TV się pojawiła. Na zdjęciu blado
    > wygląda, ale w rzeczywistości wygląda jak ostre światło padające na ekran.
    >
    > Gdyby przyciemniało to rozumiem, ale co? Dyfuzor się powyginał? Na 100%
    > nie był uderzony.

    Mojej mamie się takie w telewizorze porobiło. Świeciło tak jasno
    i raziło w oczy, że musiała plasterm zakleić (mama uzywa TV jako
    monitora kompterowego). Dzwoniłem w jej imieniu do magika -- od
    razu wiedział, mówi, że soczewka się odkleiła. I że można kleić,
    ale nie warto, bo jak jedna odpadła, to zaraz mogą polecieć inne.
    Wymienił całe podświetlenie i jest dobrze.

    --
    Jarek