  • 161. Data: 2010-05-10 19:38:43
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tak trochę z innej beczki, może mi ktoś pomoże: wydaję około 30zł
    > miesięcznie na telefon, u jakiego operatora będę miał najtańsze rozmowy
    > przychodzące? (tak +/- 100 minut miesięcznie).

    To jakiś operator oferuje same rozmowy przychodzące ?

  • 162. Data: 2010-05-10 19:41:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To jakiś operator oferuje same rozmowy przychodzące ?

    A co to ma do rzeczy?

    --
    Liwiusz

  • 163. Data: 2010-05-10 20:22:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Popatrz, płacisz abonament w ktorym masz np 30 minut rozmów i 100smsów
    > albo ... zasilasz konto za 30zł w których masz 30 minut i 100sms'ów.
    > Widzisz inną różnicę niż sposób pobierania opłaty ?

    Jest tez pewna istotna roznica. Abonament 30 zl MUSZE zaplacic, a
    doladowanie MOGE wykonac.

    Pozdawaiam
    SDD

  • 164. Data: 2010-05-10 20:23:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To jakiś operator oferuje same rozmowy przychodzące ?

    A czy Play oferuje same polaczenia wewnatrzsieciowe oraz krajowe SMSy
    wychodzace w liczbie 1000 na miesiac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 165. Data: 2010-05-10 20:27:55
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 10.05.2010 SDD <s...@t...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Jest tez pewna istotna roznica. Abonament 30 zl MUSZE zaplacic, a
    > doladowanie MOGE wykonac.

    Aby dostać 100sms też MUSISZ doładować. Jak nie doładujesz to skończą
    się wychodzące itd, równie dobrze możesz rozwiązać umowę i nie płacić
    abo z podobnym skutkiem co do dzwonienia (minuty nie są tylko
    gdy masz cyrograf)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 166. Data: 2010-05-10 21:58:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhugr2a.mlf.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

> [...]
    > się wychodzące itd, równie dobrze możesz rozwiązać umowę i nie płacić
    > abo z podobnym skutkiem co do dzwonienia (minuty nie są tylko

    Gdy rozwiaze umowa to strace numer itd.
    Gdy przez jeden miesiac nie doladuje (bo nei bede potrzebowal tych minut),
    to nic sie nie stanie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 167. Data: 2010-05-11 07:19:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Płaci się za inne usługi, wówczas za SMSy nie pobiera się opłaty. Są one
    > zatem bezpłatne.

    Ale nie darmowe, nikt Ci ich za darmo nie dał bo dostałeś je za zakup innej
    usługi. WIĘC NIE SĄ DARMOWE. Gdyby były darmowe to operator dał by Ci je
    nawet wtedy jak byś miał zerowy stan konta np. w celu zmotywowania klienta
    do używania telefonu.

    Ale takie coś nie nastąpi nigdy z prostej przyczyny, operator miał by
    problem z fiskusem dlatego nic co dostaje się "gratis" nie może być za 0zł
    więc nie jest i nigdy nie będzie za darmo.

  • 168. Data: 2010-05-11 07:49:02
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A co to ma do rzeczy?

    To, że nie da się policzyć kosztów poszczególnych składników w abonamencie w
    którym są rozmowy przychodzące, rozmow wychodzące, smsy itp

  • 169. Data: 2010-05-11 08:25:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To, że nie da się policzyć kosztów poszczególnych składników w
    > abonamencie w którym są rozmowy przychodzące, rozmow wychodzące, smsy itp

    Ale potwierdzasz, że rozmowy przychodzące są płatne, czy nie?

    --
    Liwiusz

  • 170. Data: 2010-05-11 09:56:43
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > Jest tez pewna istotna roznica. Abonament 30 zl MUSZE zaplacic, a
    > doladowanie MOGE wykonac.

    No dobrze, ale czy to zmienia kwestię darmowości sms'ów ?