  • 171. Data: 2010-05-11 10:03:03
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 172. Data: 2010-05-11 14:28:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Są

    To ja nie mam więcej pytań. Dziękuję.

    --
    Liwiusz

  • 173. Data: 2010-05-11 14:33:35
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    doladowalem play fresh za 30, wydzwonilem je zgodnie z taryfikatorem, pozniej
    jak juz mialem stan ZEROWY, moglem dzwonic do woli w PLAY bez limitu godzin, a
    co smieszniejsze, mialem nie wiadomo skad, bo przeciez nie placilem dodatkowo -
    1000 smsow do wszystkich sieci. Ktos jeszcze chce mi wmowic, ze to nie byly
    bezplatne? OK, platne, tlumaczcie sobie fanatycy ery i oranzady jak to chcecie.
    ja wiem jedno, nie wydalem ani grosza na te rozmowy w play i smsy bo mialem juz
    ZEROWE konto.

    smierc trollom

  • 174. Data: 2010-05-11 14:48:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > limitu godzin, a co smieszniejsze, mialem nie wiadomo skad, bo przeciez
    > nie placilem dodatkowo - 1000 smsow do wszystkich sieci.

    A skąd je miałeś? Pewnie za TO doładowanie za 30zł. LOL

  • 175. Data: 2010-05-11 15:04:15
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    BaX pisze:

    > A skąd je miałeś? Pewnie za TO doładowanie za 30zł. LOL

    Ja Was po części rozumiem i sam się nie oszukuję, że op daje mi coś z
    czystego serca i chęci czynienia dobra, jednak opierając się na Waszym
    myśleniu to
    1 - płacę 30 zł za 1000 smsów
    2 - płacę 30 zł za rozmowy w play
    3 - płacę 30 zł na doładowanie konta, które wykorzystuję na co chcę

    Czyli płacę 90 zł płacąc 30 zł, o to Wam chodzi?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 176. Data: 2010-05-11 15:44:24
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał

    > Czyli płacę 90 zł płacąc 30 zł, o to Wam chodzi?

    IM po prostu żal dupę ściska, że MY mamy coś za darmo, a oni MUSZĄ kupować i
    płacić za pakiety. To wszystko.
    Poza tym, punkt widzenia niektórych zależy od punktu patrzenia. I patrząc spoza
    sieci, zawsze widzi sie inaczej. Pewnie dlatego w PLAYU jest tylu zadowolonych,
    bo według BAXa "muszą płacić" za to, co dostają za darmo, w gratisie.

  • 177. Data: 2010-05-11 19:21:26
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > IM po prostu żal dupę ściska, że MY mamy coś za darmo,

    Głupotę macie za darmo i tyle

  • 178. Data: 2010-05-11 19:53:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Głupotę macie za darmo i tyle

    Za to Ty u swojego operatora muisz placic nawet za polaczenia przychodzace.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 179. Data: 2010-05-11 19:54:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Za darmo bo smsy nie były by bonusem do startera tylko bezwarunkowym
    > doładowaniem wykonanym przez opa. I dostali by to tylko ci którzy w
    > momencie 'akcji' mają aktywne numery, a nie wszyscy którzy dołączą później
    > do sieci.

    No ale przeciez, zeby znich skorzystac musisz naladowac komorke pradem, za
    ktory placisz zakladowi energetycznemu - wiec nie bylyby one za darmo

    Pozdrawiam
    SDD

  • 180. Data: 2010-05-12 08:07:19
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał

    > Głupotę macie za darmo i tyle

    Posłuchaj krzykaczu. Codziennie kupuję gazetę. Przeznaczam na nią wyliczone
    5pln. Raz w tygodniu dają razem z gazetą płytę DVD z filmem. Płacę dalej 5pln za
    gazetę z filmem. Według ciebie i tobie podobnym, płyta nie jest za DARMO? Skoro
    przeznaczam co miesiąc na rozmowy 30pln, żeby poromawiać z osobami spoza sieci,
    a w sieci nie płacę za połączenia, oraz za wysłane smsy, to powiedz mi, skoro ja
    uważam, że nie wydałem NIC więcej niż wspomniane 30pln, dlaczego wmawiasz mi, że
    ja płacę? Dla mnie są za darmo, w prezencie. Kiedyś musiałem za nie płacić, za
    połączenia w sieci też. Miałem to wykazane na billingu. Teraz nie mam. Bo NIE
    PŁACĘ. Wydaję TYLKO na połączenia POZA SIEĆ. Reszta jest ZA DARMO. Ty płacisz.
    Sprawdź swój billing.